اخذ کد اقتصادی در مشهد

چنانچه شما نیز از افرادی هستید که به فکر توسعه کسب و کار خود می باشید و همچنین قصد آن را دارید که از نام تجاری خود محافظت نمایید تا مانع از سوء استفاده اشخاص دیگر از نام تجاری خود شوید پیشنهاد کارشناسان موسسه تکسفیر اخذ کد اقتصادی شما به صورت کاملا قانونی و معتبر می باشد.

امروزه با توجه به گسترش فعالیت های تجاری و لزوم گسترش تبلیغات در بین رقابت کنندگان عرصه تجارت لزوم ثبت یک برند معتبر در بین اصناف مختلف می تواند کمک بسیار شایانی به رقابت کنندگان عرصه تجارت نماید. لذا با اخذ کد اقتصادی معتبر شما می توانید از شهرت و اعتبار فراوانی در بازار بهره مند گردید و موفقیت بیشتری را نیز در بین رقبای تجاری خود داشته باشید

مشهد مقدس مرکز شهرستانی به همین نام در استان پهناور خراسان رضوی به لحاظ موقعیت در ۵۹دقیقه و ۳درجه تا ۶۰درجه و ۳۵دقیقه طول شرقی و ۳۵درجه و ۴۲دقیقه تا ۳۶درجه و ۵۹دقیقه عرض شمالی قرار گرفته است و از شمال به شهرستان کلات، از شمال‌غربی به درگز، از غرب به چناران و نیشابور و از شرق به سرخس و تربت‌جام محدود می‌شودبا انجام مراحل اخذ کد اقتصادی میتوانید در امور مالیاتی خود موفق شوید.

شهرستان مشهد دارای ۴بخش مرکزی، احمدآباد، رضویه و طرقبه ۵شهر به نام‌های مشهد، ملک‌آباد، رضویه، طرقبه، شاندیز و ۱۳دهستان است.

شما می توانید با تماس به موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر برترین مجری ثبت شرکت با دارا بودن سابقه درخشان در امور ثبتی آماده ثبت شرکت، اخذ کد اقتصادی، ثبت تغییرات شرکت، تغییرات شرکت و سایر امور ثبتی دیگر با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن توسط کارشناسان و وکلای مجرب می باشد تماس حاصل فرمایید.

برای اخذ کد اقتصادی در مشهد مدارک مختلف و همچنین مراحل زیادی وجود دارد که به اختصار توضیحی در ارتباط با اخذ کد اقتصادی و مرحل آن خدمت شما ارائه می گردد

مدارک لازم اخذ کد اقتصادی در مشهد

   *تکمیل دفاتر تجاری

   *دریافت فرمهای مربوطه و تکمیل آنها

   *کپی شناسنامه و کارت ملی اعضای هیئت مدیره

   *کپی آگهی تاسیس شرکت و تغییرات ثبت شده شرکت

   *کپی اساسنامه شرکت

   *کپی از اظهارنامه شرکت

   *کپی آگهی روزنامه رسمی و تغییرات آن

   *کپی سند مالکیت اقامتگاه شرکت .

   *نامه شروع و یا عدم شروع به فعالیت شرکت

   *پرداخت مالیات حق تمبر به اداره دارائی

چگونگی اخذ کد اقتصادی در مشهد

برای کسب اطلاعات در حوزه ی چگونگی اخذ کد اقتصادی در مشهد و کسب اطلاعات در این زمینه میتوانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و صفر تا صد مرحل کاری را به ما بسپارید فعالیت اقتصادی که در مشهد و یا در هر جامعه صورت میگیرد برای نظارت بر اعمال آنها و حمایت فعالان اقتصادی باید ابتدا آنها را شناخت و این امر در مشهد زمانی امکان پذیر است که اخذ کد اقتصادی در مشهد برای این افراد انجام شده باشد.

شما هنگامی که می خواهید فعالیت تجاری و به نوبه ی آن فعالیت اقتصادی را خود گسترش دهید

و قابل ذکر است که مطابق قانون شما برای انجام یک فعالیت تجاری در مشهد ابتدا باید شرکت خود را ثبت کنید و بعد از آن نسبت به اخذ کد اقتصادی در مشهد اقدام کنید.

مزایای کد اقتصادی در مشهد

اخذ کد اقتصادی در مشهد به عنوان شماره ای است شامل 12 رقم که به مرور زمان بر اساس برخی مشکلات کد16 رقمی نیز به وجود آمد که افراد پس از اخذ کد 12 رقمی باید نسبت به اخذ کد اقتصادی 16 رقمی نیز اقدام کنند مزایای کد اقتصادی در مشهد بلیشمار هستند و شما زمانی از مزایا برخوردار میشوید که مراحل اخذ کد اقتصادی را به نحو احسنت به پایان برسانید.

 

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.