اخذ کد اقتصادی در ساوجبلاغ

ساوجبلاغ نام ترکی و به معنای (چشمه آب سرد) است.جمعیت شهرستان ساوجبلاغ در سرشماری سال 95 بالغ بر 260 هزار نفر می باشد و مرکز آن شهر هشتگرد می باشد.شهرستان ساوجبلاغ براساس آخرین تقسیمات کشوری در غرب استان البرز واقع شده‌است.

شهرستان ساوجبلاغ از شرق با شهرستان کرج، از جنوب با شهرستان اشتهارد، از غرب با شهرستان آبیک و نظرآباد و از شمال با شهرستان طالقان همجوار است.شما میتوانید برای ثبت شرکت و اخذ کد اقتصادی در ساوجبلاغ در موسسه ی حقوقی تکسفیر اقدام کنید.

که با توجه به ارتباط داشتن با این شهرها می توان در این شهر به تاسیس و ثبت شرکت در ساوجبلاغ پرداخت چراکه از هر جهت به شهرستان های اطراف نزدیک بوده.

و راه ارتباطی را به راحتی دارا می باشد که می توان با ثبت شرکت و اخذ کد اقتصادی در ساوجبلاغ از مزایای خوبی که برای اشخاصی که فعالیت جدیدی را اقدام می نمایند توسط همین راه های ارتباطی با اطراف شهرها از مزایای بیشتری نیز بهره مند شوند.

موسسه حقوقی تکسفیر در جهت ثبت شرکت، ثبت تغییرات شرکت و ... آماده همکاری می باشد.

کد اقتصادی چیست؟

کد اقتتصادی یک کد 16 رقمی است که با توجه به گسترش فعالیت های اقتصادی این کد را به فعالان اقتصادی میدهند تا در تعیین مالیات برای هر یک از آنها دچار مشکل نشود و به طور دقیق هر فعال اقتصادی شناسایی و و مالیات ها و امور مالی آن به طور دقیق بررسی شود.

تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی میتوانند برای اخذ این کد اقدام کنند و فعالیت اقتصادی خود را قانونی طی نمایند

کد اقتصادی از مراحلی پیچیده و تخصصی برخوردار است که میتوانید با مراجعه به موسسه ی حقوقی تکسفیر این مراحل را با هزینه ی مناسب طی نمایید

اینترنتی شدن مراحل اخذ کد اقتصادی در ساوجبلاغ باعث شده است تا نیازی به حضور شما در اداره ی دارایی نباشد و شمارا در کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در زمان یاری نماید.

اگر یک شرکت را به ثبت رسانده اید باید در سازمان امور مالیاتی کشور پرونده مالیاتی تشکیل دهید و پس از آن برای اخذ کد اقتصادی در ساوجبلاغ اقدام نمایید.

لازمه ی اخذ کد اقتصادی برای طی نمدن مراحلدریافت کارت بازرگانی ، شرکت در مناقصات و مزایده ها ، صدور فاکتور،باز کردن حساب بانکی ، انعقاد قرارداد با شرکت ها و موسسات مختلف است و شما برای انجام امور مذکور ایتدا باید مراحل اخذ کد اقتصادی در ساوجبلاغ را طی نمایید

برای دریافت کد اقتصادی چه کسانی باید اقدام کنند؟

کلیه ی افرادی که مشغول فعالیت های تجاری و اقتصادی میباشد و یا شرکتی را به ثبت رسانیده اند باید برای اخذ کد اقتصادی در ساجبلاغ نیز اقدام کنند

مراحل اخذ کد اقتصادی در ساوجبلاغ

*پیش ثبت نام الکترونیک

ورود اطلاعات ،تایید شماره تلفن ، تایید کد پستی را جزو این مرحله است

*صحت سنجی اطلاعات

اطلاعات ورودی بررسی و نتیجه به شما ارائه میشود

*ارسال نام کاربری

پس از تایید اطلاعات نام کاربری و رمز عبور برای شما ارسال می‌شود.

*ثبت نام الکترونیک

وارد سامانه شوید و اطلاعات را وارد کنید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.