تکسفیر انتخاب مدیران هوشمند

انتخاب کردن موسسات ثبتی و حقوقی همچون تکسفیر چه تاثیری در روند انجام امور شما دارد؟ تا انتهای این مقاله با ما باشید تا بیشتر با خدمات تکسفیر آشنا شوید.

هنگامی که می خواهید مدارک خود را برای ثبت شرکت آماده کنید

در تکسفیر: کارشناسان تکسفیری با توجه به نوع شرکتی که انتخاب کرده اید، مدارک و اوراق را تنظیم و ارائه می نمایند و هرآنچه که باید بدانید در مشاوره های خود به شما متذکر می شوند.

خود متقاضی: خود متقاضی ناچار به تنظیم مدارک است و به دلیل پیچیدگی های ثبتی احتمال اشتباه بالاست و به احتمال زیاد باعث می شود پرونده ثبتی رد شود.

برگزیدن نام شرکت

در تکسفیر: مشاوران ما به دلیل تجربه فراوان در زمینه ثبت شرکت نام هایی را به متقاضی پیشنهاد خواهند کرد که احتمال پذیرفته شدنشان در سایت سامانه ثبت شرکت ها بسیار بالاست.

خود متقاضی: به دلیل نداشتن تجربه کافی در زمینه پیشنهاد نام ممکن است نام های پیشنهادی مورد قبول سامانه نباشد و رد شدن و پیشنهاد نام های جدید روال انجام پرونده را کند می کند.

چاپ مدارک ثبت شرکت

در تکسفیر: کلیه اوراق ثبتی شرکت چاپ شده و به تمامی اعضای شرکت توسط موسسه اطلاع رسانی می شود که برای امضای مدارک حاضر شوند.

خود متقاضی: در صورتی که یکی از 5 نام پیشنهادی تایید شود، باید اوراق مربوطه توسط خود متقاضی چاپ شده و به امضای کلیه اعضا برسد.

پست کردن مدارک ثبت شرکت

در تکسفیر: تمامی مدارک با توجه به نوع شرکت توسط کارشناسان ما تکمیل شده و به ترتیب مورد نیاز به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری ارسال می شود.

خود متقاضی: مدارک مورد نیاز بوسیله خود متقاضی تکمیل شده و به اداره ثبت شرکت ها ارسال می شود.

صدور و چاپ آگهی

در تکسفیر: نسخه ای از پیش نویس آگهی تاسیس به وکیل پرونده داده می شود که با استفاده از آن و مراجعه به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تمامی مدارک و اوراق دریافت شده و مراحل صدور آگهی انجام می گیرد.

خود متقاضی: متقاضی به اداره ثبت شرکت ها مراجعه کرده و آگهی تاسیس را دریافت می کند.

تحویل گرفتن اوراق ثبتی شرکت

در تکسفیر: وکیل پرونده اوراق را به متقاضی ارائه می کند.

خود متقاضی: شخص متقاضی باید پرونده ثبتی خود را دریافت نماید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.