پلمپ دفاتر در اردبیل

پس از ثبت شرکت یکی از اقدامات اساسی و اولین گام پلمپ دفاتر شرکت است.پلمپ دفاتر برای صاحبان بسیاری از مشاغل و مخصوصا مشاغل ثبت شده الزامی است ؛  فعالیت های تجاری، تولیدی، خدماتی و ...

پلمپ دفاتر تا حد امکان می توانید از هر گونه سوءاستفاده های احتمالی را کاهش دهید و از فواید آن بهره مند گردید که متقاضیان پلمپ دفاتر بعد از کسب اطلاعات و آگاهی های لازم از نظر روند و مراحل امور مربوطه می توانند جهت پلمپ دفاتر در اردبیل اقدام نمایند.

84 24 40 32 – 026         |           174 1986 – 0912

جهت کسب راهنمایی و مشاوره ی لازم راجع به فرآیند پلمپ دفاتر در اردبیل و سایر شهرستان ها در کل کشور، مراحل و مدارک مورد نیاز و همچنین اطلاع از هزینه های ثبتی با موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر تماس حاصل فرمایید تا مشاوران و کارشناسان مجرب و دارای سال ها تجربه درخشان ما تمامی مراحل قانونی و ثبتی را در سریع ترین زمان ممکن به انجام برسانند.

شهر اردبیل یکی از کلان شهرهای کشور ایران و مرکز استان اردبیل در شمال غربی این کشور می باشد. اردبیل به جهت دارا بودن تاریخ کهن در دوران مختلف و تکامل در این دوره‌ها صنایع دستی مختلفی را در جهت نیاز به آن به تکامل رسانده وبه جوامع گوناگون معرفی و صادر نموده‌است.

تعریف پلمپ دفاتر در اردبیل

پملپ دفاتر شامل دفتر روزنامه و دفتر کل می باشد.تجار و بازرگانان نیز به اخذ پملپ دفاتر نیاز دارند که شامل دفتر کل ، دفتر روزنامه ، دفتر دارایی و دفتر کپیه نیز می باشد.

دفتر روزنامه :

دفتری است که ، هر تاجر پس از ثبت شرکت ، موظف است سالانه نسبت به اخذ آن اقدام نماید.نحوه ی ثبت محاسبات در این دفتر به این صورت است که ، تجار و بازرگانان ، کلیه مطالبات ، محاسباتو نقل و انتقال دارایی شرکت را به صورت روزانه در این دفتر یادداشت مینمایند.

دفتر دارائی :

دفتری است که ، عملیات مالی و حسابرسی شرکت بصورت ماهانه در این دفتر ثبت میشود.

دفتر کل :

دفتری است که ، تاجر مکلف است عملیات حسابرسی شرکت را بصورت سالانه جمع بندی و قبل از پایان سال مالی در این دفتر ثبت نماید.در صورتی که تاجر عملیات مالی خود را در دفتر کل ، ثبت نکند نیز مشمول مالیات خواهد بود به این صورت که با کارشناسی مامور دارایی با توجه به موضوع شرکت و صرف نظر از میزان فعالیت مالیات علی الراس ، به این شرکت تعلق خواهد گرفت.

دفتر کپیه :

دفتری است که ، تجار در راستای ثبت کلیه مراسلات و مطالبات شرکت و یا موسسه خود ، آن را تهیه می نمایند که قبل از آنکه چیزی در آن نوشته شود توسط نماینده اداره ثبت امضاء خواهد شد. نام دیگر دفتر کپیه ، دفتر آندیکاتور می باشد.

مدارک لازم پلمپ دفاتر در اردبیل

  • کپی کارت ملی و شناسنامه مدیرعامل
  • کپی آگهی تاسیس شرکت
  • کپی روزنامه رسمی تاسیس شرکت ، در صورت وجود تغییرات

زمان و هزینه پلمپ دفاتر در اردبیل

   در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی و آگاهی های لازم در این خصوص همین حالا با کارشناسان گروه حقوقی و ثبتی تکسفیر ارتباط برقرار نمایید.

84 24 40 32 – 026         |           174 1986 – 0912

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر

با ما در تماس باشید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.