خرید و فروش رتبه آماده

خرید و فروش رتبه آماده شرکتها ، خرید و فروش شرکتهای ثبت شده ، خرید رتبه بندی ، خرید و فروش رتبه بندی شرکتها ، خرید و فروش رتبه بندی شرکتهای ثبت شده ، اخذ رتبه بندی شرکتها ، ثبت شرکت را با آرامش خاطر و توسط موسسه حقوقی تکسفیر انجام دهید.

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل به تسریع پیشرفت خود در جهت اهداف و فعالیتهای خود را دارید و مایل هستید هرچه سریعتر فعالیت های خود را در قالب یک شرکت گرید دار ادامه دهید ، در ابتدای امر می بایست اقدام به خرید اینگونه شرکتها (شرکتهای گرید دار) نمایید و یا اگر به هر دلیلی قصد فروش شرکتها خود را دارید با ما و کارشناسان ما مشاوره رایگان داشته باشید : 84 24 40 32 - 026      ||||       174 1986 - 0912

خرید و فروش رتبه آماده شرکتها ، به شما این امکان را میدهد تا بسیاری مراحل اداری از جمله که در ابتدا ثبت شرکت می باشد را به تسریع بیندازید.پس از این مرحله از ثبت شرکت شما بایست پلمپ دفاتر و کد اقتصادی شرکت خود را اخذ نمایید و در نهایت به اخذ رتبه بندی شرکت خود بپردازید.اخذ رتبه بندی شرکتها نیز به دو دسته ی رتبه بندی شرکتهای پیمانکاری و رتبه بندی شرکتهای مشاور تقسیم بندی میگردد که هرکدارم در رتبه و گریدی مشخص قرار دارد که بنا به نوع این شرکتها و رتبه بندی آنها با قیمتی متفاوت و مختلف ارائه میگردند.

فواید خرید و فروش رتبه شرکت های ثبت شده ؟ کاربرد اخذ رتبه شرکت ؟ فواید اخذ رتبه بندی شرکتها ؟

1.       جهت شرکت مناقصه دولتی در ابتدا بایست گواهینامه صلاحیت پیمانکاری ، توسط شرکتهای پیمانکاری دریافت گردد.

2.       سرمایه گذار با آگاهی و توانایی تمام از رتبه بندی شرکتها و یا موسسات و اطلاع از توان فنی و مالی آن ها می تواند در انتخاب شرکت مناسب برای انجام پروژه خود اقدام اخذ نماید.

3.       رتبه بندی شرکتها در صنعت و حرفه های مختلف می تواند از وضعیت شرکت های مختلف نسبت به هم و نقاط ضعت و قوت نمای بهتر و جامع تریداشته باشد.

4.       شرکت ها جهت عقدقرارداد و موافقت نامه با موسسات ، شرکت ها ، سازمانهای دولتی به ثبت رتبه بندی بایست اقدام نمایند.امکان قراداد برای شرکت های ثبت نشده با مراکز دولتی وجود ندارد.

از همراهیتان سپاسگزاریم.

ثبت شرکت "تکسفیر" با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب و با چندین دهه تجربه ی موفق، با افتخار آماده ی ارائه ی خدمات به شما عزیزان، در زمینه های حقوقی و ثبتی نظیر ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت می باشد.

"در دپارتمان تخصصی ثبت شرکت تکسفیر ، میزبان شما بزرگواران هستیم."

موسسه حقوقی ثبتی تکسفیر ، ارائه دهنده انواع امور ثبتی ، اعم از ؛ ثبت شرکت ، ثبت تغییرات شرکت ، ثبت اختراع ، ثبت طرح صنعتی ، ثبت رتبه بندی شرکت ها ، ثبت برند ، اخذ کارت بازرگانی ، رتبه بندی مشاوران شرکتها ، رتبه بندی پیمانکاران ،  خرید و فروش رتبه آماده و ...

مشاوره رایگان : 84 24 40 32 - 026      ||||       174 1986 - 0912

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.