ثبت اختراع مالکیت فکری

فکر ، ایده ، طرح ، نقشه ای و ... نوین که نخستین بار سیر تکاملی خود را طی میکند، اختراع محسوب میشود.اختراع بواسطه شخص یا یک تیم جهت باز کردن گره و یا پاره ای از مشکلات موجود در صنعت انجام میشود ، که بایست مخترع ثبت اختراع مالکیت فکری را انجام دهد.

جهت ثبت اختراع مالکیت فکری و داشتن مشاوره ای رایگان با کارشناسان متخصص ما در تماس باشید : 84 24 40 32 - 026         -|-         174 1986 - 0912

ویژگی های لازم جهت ثبت اختراع مالکیت فکری :

اختراع ، باید مبتکرانه باشد و در صنعت نیز مورد استفاده قرار گیرد.همچنین به لحاظ صنعتی ، مفید و کاربردی محسوب گردد .اختراع در حرفه ، فن و صنعت قبلی وجود نداشته و مهارتی عادی شمرده نمیشود.منظور از صنعت معنای وسیع و جامع آن است که تمامی رشته ها اعم از صنایع دستی ، کشاورزی ، ماهیگیری و خدماتی و ... نیز شامل میشود.

تنظیم اظهارنامه ثبت اختراع مالکیت فکری :

اظهارنامه ثبت اختراع مالکیت فکری بایست به  اداره مالکیت صنعتی داده شود، با موضوع حمایت از اختراع ، که به فارسی تنظیم شده و دارای تاریخ و امضاء است. خواسته، توصیف ادعا، خلاصهایی از توصیف اختراع و درصورت لزوم نقشه های مربوطه رادربرداشته باشد.مدعی ثبت اختراع هزینه های اظهارنامه تنظیم شده را تقبل میکند.

ثبت اختراع در خارج از کشور! ثبت اختراع در خارج از ایران!

اولین اقدام جهت ثبت اختراع مالکیت فکری در تمامی کشورها ، تنظیم تقاضانامه (application)  ثبت و تشکیل پرونده (filing ) در اداره ثبت اختراعات آن كشور است. این تقاضانامه داراي قسمتهايي نظير عنوان اختراع، سابقه و شرح فني آن است.

پس از بررسی های کارشناسانه پرونده توسط کشور مقصد در راستای ثبت اختراع مالکیت فکری ، مفاد تقاضانامه در سطح عموم(publication) در صورت احراز شرايط، حق ثبت  را اعطا مي نمايد تا در سرتاسر همان كشور معتبر و قابل دفاع باشد.

انتشار ثبت اختراع مالکیت فکری بصورت عمومی ، به این معنا نیست که حق ثبت اختراع مالکیت فکری به فرد تعلق میگیرد.باید بصورتی مشخص و واضح، ذکر شود، که پس بررسي و احراز شرايط لازم از سوي دولت مربوط به ثبت رسيده و اعطا مي گردد.البته هر يك از كشورهاي انتخاب شده پس از بررسي پرونده مختار است آن اختراع را به ثبت رسانده و در سرزمين خود از آن حمايت كند و يا كلاٌ آن را رد كند.

ثبت اختراع مالکیت فکری به دو روش :

  • روش اظهاری
  • روش تحقیقی

در صورت نیاز به اقدامات لازم در خصوص ثبت اختراع مالکیت فکری در تمامی استانها اعم از :

•       ثبت اختراع مالکیت فکری در تهران

•       ثبت اختراع مالکیت فکری در کرج

•       ثبت اختراع مالکیت فکری در قزوین

•       ثبت اختراع مالکیت فکری در تمامی استانها و شهرستانها

کارشناسان ما مشاوره رایگان داشته باشید : 84 24 40 32 - 026         -|-         174 1986 - 0912

از همراهیتان سپاسگزاریم.

ثبت شرکت در کرج "تکسفیر" با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب و با چندین دهه تجربه ی موفق، با افتخار آماده ی ارائه ی خدمات به شما عزیزان، در زمینه های حقوقی و ثبتی نظیر ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت می باشد.

"در دپارتمان تخصصی ثبت شرکت در کرج تکسفیر و تمامی استانها و شهرستان ، میزبان شما بزرگواران هستیم."

موسسه حقوقی ثبتی تکسفیر ، ارائه دهنده انواع امور ثبتی ، اعم از ؛ ثبت شرکت ،ثبت تغییرات شرکت ، ثبت اختراع مالکیت فکری ،ثبت طرح ،ثبت رتبه بندی شرکت ها و اخذ گرید پیمانکاران ، ثبت لوگو ،ثبت برند ، اخذ کارت بازرگانی، ثبت علائم تجاری ، مراحل پلمب دفاتر و ...

مشاوره رایگان : 84 24 40 32 - 026         -|-         174 1986 - 0912

ثبت اختراع , مدارک ثبت اختراع , مراحلثبت اختراع , مزایای ثبت اختراع , ویژگی ثبت اختراع ,ثبت اختراع معافیت از سربازی ,ثبت اختراع در ایران ,ثبت اختراع در آمریکا ,ثبت اختراع در اروپا , هزینه ثبت اختراع , چگونگی ثبت اختراع  

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.