اخذ کد اقتصادی در پیشوا

امروز قصد داریم که به شهرستان پیشوا رفته و نوع در آمد زایی و اشتغال زایی و اخذ کد اقتصادی در پیشوا را در این شهر به بررسی بپردازیم و پیشنهاداتی را جهت فعالیت و پیشرفت بیشتر در این شهرستان به گفتگو بپردازیم.

از آنجایی که برای شروع کار جدید باید برنامه ریزی و اطلاعاتی از قبیل نوع فعالیت، چگونگی ایجاد اشتغال و تشکیل اشخاص مورد نیاز در راستای تکمیل تیم گروهی خود می بایست حتما این موارد را در نظر گرفت.

 

شهرستان پیشوا

شهرستان پیشوا در دامنه های طبیعی جنوب شرقی استان تهران و نیمه شمالی ایران واقع می باشد که این شهرستان با جمعیت بالغ بر بیش از 59 هزار نفر در سال 1395 برخلاف اینکه نزدیک استان تهران می باشد مهاجران کمی داشته و بیشتر مردمان آن بومی بوده به همین دلیل جزو شهرهای کم جمعیت استان تهران به شمار می رود. مردم آن به شغل دامپروری و کشاورزی به دلیل حاصلخیزی زمین، به این موارد شغلی می پردازند.

و یکی از شهرستان های تولید کننده ی گوشت قرمز و به عنوان دومین تولید کننده شیر در کشور می باشد. که موفقیت در تولید و پرورش این محصولات می تواند در جهت ایجاد اشتغال و اخذ کد اقتصادی در پیشوا عامل مهمی در اخذ اعتبار و شناخته شدن در خاورمیانه برای خود ایجاد نمایند.

و قله های پیشرفت را در شهرستان خود تجربه کنند. ما در ادامه این مقاله از مزیت های اخذ کد اقتصادی و ثبت تغییرات شرکت در پیشوا و چگونگی انجام مراحل اخذ کد اقتصادی و مدارکی که لازم می باشد در جهت تاسیس شرکت خود فراهم نمایید برای شما بازگو می کنیم.

معرفی صنعت و ثبت تغییرات در پیشوا

موقعیت های شغلی مناسبی جهت پرورش و تولید صنایع دستی در شهر پیشوا به چشم میخورد. این شهر به دلیل حرفه ی دامپروری، مردمان آن در تولید پشم و صنایع دستی و تولید بافت فرش زمینه مناسب شغلی برای شهر پیشوا فراهم شده است و همچنین هنر ارزنده فرش بافی و قالی بافی همچنان در روستاهای اطراف این شهر رایج است.

شهر پیشوا دارای شهرک صنعتی که در سال 1385 فعالیت خود را شروع کرده است که همچنین امتیازاتی به دلیل مجاورت در ایستگاه راه آهن به خود اختصاص داده است که این امتیازات موجب جذب و سرمایه گذاری سرمایه گذاران و پیشرفت شهر پیشوا شده است که این شهرک صنعتی دارای صنایع مختلفی از قبیل صنایع دارویی، صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، نساجی، سلولزی و .. می باشد.

که برخی از این شرکت های به ثبت رسیده به ثبت تغییرات شرکت در پیشوا می پردازند که این تغییرات شرکت شامل تغییراتی از قبیل تغییرنام، تغییر آدرس، تغییر موضوع، الحاق به موضوع ، افزایش سرمایه ، کاهش سرمایه ، نقل و انتقال سهام ، ورود و خروج شریک ،تغییر حق امضاء ، تعیین اعضای هیئت مدیر و … می باشد که موسسه حقوقی تکسفیر با کادری مجرب و با تجربه آماده ارائه خدمات ثبت تغییرات شرکت در کمترین زمان می باشند.

در این شهر دانشگاه ها و مدارس علمیه ی زیادی دارد که از جمله:

دانشگاه آزاد اسلامی

دانشگاه فرهنگیان پردیس زینبیه در پیشوا

دانشگاه علمی کاربردی شهرداری

دانشگاه پیام نور

مدرسه علمیه فاطمیه در پیشوا (خوهران)

مدرسه علمیه جعفریه در پیشوا (برادران)

اخذ کد اقتصادی در پیشوا

نوع اخذ کد اقتصادی در پیشوا به شکل اخذ کد اقتصادی با مسئولیت محدود حدود 80 درصد می باشند از جهت آسان و راحت بودن در ثبت و اداره ثبت با مسئولیت محدود درصد بالایی رو به خودش اختصاص داده است و آمار بالاتری را دارد.

مدارک لازم برای تشکیل پرونده مالیاتی:

_ گواهی امضاء از صاحبان امضاء.

_ مهر شرکت.

_ اجاره نامه ی رسمی شرکت و کد رهگیری.

_ اساسنامه شرکت و تقاضانامه.

_ کپی مدارک شناسایی اعضای شرکت.

مدارک لازم جهت تشکیل پرونده و اخذ کد اقتصادی درپیشوا شخص حقوقی:

_ کپی سند مالکیت یا اجاره نامه.

_ کپی اساسنامه شرکت.

_ گواهی امضای صاحبان امضا در دفتر خانه اسناد رسمی.

_ اصل وکالتنامه به نام نماینده.

_ کپی مجوز تأسیس.

_ کپی تقاضانامه یا اظهارنامه.

_ کپی روزنامه رسمی تأسیس.

_ کپی آگهی تغییرات و تأسیس ثبتی.

_ فیش واریزی سرمایه ی شرکت.

_ کپی روزنامه ی رسمی تغییرات.

_ کپی مدارک شناسایی اعضای هیأت مدیره.

_ قبوض تلفن یا برق شرکت.

مدارک لازم جهت اخذ کد اقتصادی درپیشوا برای اشخاص حقیقی:

_ عکس سه در چهار سه قطعه از متقاضی.

_کپی کارت اقتصادی قبلی.

_ تکمیل فرم اطلاعات هویتی اشخاص حقیقی.

_ درخواست کتبی.

_ کپی مدارک شناسایی کلیه ی صفحات.

_ کپی پروانه ی کار.

_ فیش پرداختی.

مدارک تهیه شده وفرم اطلاعات مربوط به هویت اشخاص حقیقی و حقوقی را بعداز امضاء باید به حوزه مالیاتی تحویل داده و ممیز مالیاتی بعد از تأیید مدارک و ثبت نمودن در دفتر حوزه، رسیدی را صادر کرده و تحویل دهد. مبنی بر تحویل گرفتن مدارک.

افرادی که مکلف به دریافت کد اقتصادی نیستند

_ اشخاص مشغول فعالیهای هنری ( نقاشی، طراحی، نویسندگی و..)

_ اشخاص حقیقی مشغول فعالیتهای تحقیق و مشاوره.

_ اتحادیه های امور صنفی.

_ اشخاص حقیقی مشغول فعالیت پیمانکاری.

_ مساجد و تکایا.

مراحل اخذ کد اقتصادی درپیشوا

_ تحویل مدارک به اداره نظارت و پیگیری.

_ ارسال مدارک پس ا ز بررسی و تأیید به اداره کل اطلاعات و خدمات مالیاتی و اداره کد اقتصادی.

_ صدور کارت کد اقتصادی از طرف این اداره.

موسسه ی حقوقی تکسفیر در زمینه های اخذ کد اقتصادی ، اخذ کد اقتصادی در کرج،ثبت برند،ثبت برند در کرج،کد اقتصادی،اخذ کد اقتصادی درپیشوا همراه شماست برای آگاهی از روش اخذ کد اقتصادی درپیشوا با ما در ارتباط باشید و از مشاوره ی مشاوران ما بهره مند شوید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.