اخذ کد اقتصادی در پرند

شهرستان پرند شهری است تازه تاسیس در شهرستان رباط کریم استان تهران واقع می باشد.

این شهر با توجه به اینکه یک مرکز بسیار عالی از جهت ایجاد خود اشتغالی و محیا نمودن فرصت های مناسب شغلی جهت اینکه نیاز جمعیت در این شهر رفع شود و با در نظر گرفتن حجم انبوهی سرمایه گذاری در ارتباط با امکانات و تاسیسات ساخت و احداثی در شهر جدید پرند می تواند به تاسیس و اخذ کد اقتصادی در پرند بیانجامد.

اخذ کد اقتصادی در پرند

جمعیت شهر جدید پرند در سرشماری سال 95 بالغ بر نزدیک 100 هزار نفر می باشد که با وجود این جمعیت شهر پرند دارای نیروگاه که در سال 83 احداث شد.

اکنون شهر جدید پرند در راستای ایجاد و جذب کارگاه های تخصصی و مرکز های خدماتی و رفاهی و بقیه امکانات لازم در یک شهر می باشد و همچنین به دلیل الکترونیکی شدن و وجود فناوری اطلاعات به عنوان یک عامل و نکته کلیدی در آموزش تجارت و صنعت به کار می رود.

و موجب ایجاد الکترونیکی شدن این شهر شده است با وجود این موضوع فرصت خیلی خوبی برای افرادی که در حوزه نرم افزاری و کامپیوتری تخصص دارند برای تاسیس و اخذ کد اقتصادی در این شهر به وجود آمده است.

و می تواند خدمات برتری را به مردم ساکن این شهر ارائه دهند و همچنین با به ثبت رساندن شرکت هم می توانند از مزایای قانونی که قانون در اختیار شرکت هایی که بسته به نوع شرکت انتخابی خود برمی گزینند.

امتیازات ویژه ای را در اختیار اشخاص قرار داده و حتی می توانند با ایده های نوین حتی در کل کشور خدمات خود را معرفی نمایند و با شرکت در مناقصات و در نتیجه گرفتن پروژه در مناقصات پیشرفت های عظیمی را از آن خود نمایند.

موسسه حقوقی تکسفیر آماده ی دریافت هر گونه اخذ کد اقتصادی و انجام تمامی مراحل مورد نیاز اخذ کد اقتصادی در پرند، ثبت تغییرات شرکت و تغییرات شرکت برای شما عزیزانی که قصد تاسیس شرکت، کارگاه، کارخانه و حتی یک کسب و کار کوچکی که موجب ایجاد شغل در سطح شهر می باشید.

در کمترین زمان ممکن انجام می دهند پس به هیچ عنوان نگران تمامی مراحل حقوقی و ثبتی آن نباشید انجام تمامی این مراحل را به ما بسپارید.

فرصت های سرمایه گذاری بسیاری در شهر جدید پرند قابل اجرا می باشد از قبیل:

طرح احداث بیمارستان فوق تخصصی، احداث انتقال آب های زیرزمینی به شهر پرند، ایجاد پارک جنگلی، ایجاد و احداث هتل جهت جذب گردشگران و مسافرین، ایجاد پمپ بنزین، سالن ورزشی، سینما، شهرک صنعتی و تفرجگاه های تفریحی ورزشی و خیلی امکانات و خدمات دیگر که این شهر در جهت احداث آن نیاز دارد.

مدارک لازم اخذ کد اقتصادی در پرند

   *تکمیل دفاتر تجاری

   *کپی شناسنامه و کارت ملی اعضای هیئت مدیره

   *کپی آگهی تاسیس و تغییرات مربوط به شرکت

   *کپی اساسنامه ی شرکت

   *کپی اظهارنامه ی مربوط شرکت

   *کپی آگهی روزنامه رسمی شرکت.

   *نامه ای حاوی شروع و یا عدم شروع فعالیت شرکت

   *تکمبل فرمهای مربوطه

   *پرداخت نمودن هزینه ی مربوط به پرداخت مالیات حق تمبر در اداره دارائی

چگونگی اخذ کد اقتصادی در پرند

فعالیت اقتصادی که در پرند و یا در هر جامعه صورت میگیرد برای نظارت بر اعمال آنها و حمایت فعالان اقتصادی باید ابتدا آنها را شناخت و این امر در پرند زمانی امکان پذیر است که اخذ کد اقتصادی در پرند برای این افراد انجام شده باشد.

شما هنگامی که می خواهید فعالیت تجاری در پرند را آغاز نمایید و به نوبه ی آن فعالیت اقتصادی خود را  گسترش دهید و برای پیشرفت خود در تلاش هستید لازمه ی کار ثبت شرکت و اخذ کد اقتصادی در شهرستان پرند میباشد

وهمچنین شما برای تحقق اهداف بزرگی که در ذهن خود میپرورانید، در زمیینه ی تجاری یکی از ابزار شما ثبت شرکت و اخذ کد اقتصادی در پرند است با درج کد اقتصادی در فاکتور های خرید و فروش شما از اعتبار بیشتری برخوردارید و پرداخت مالیات نیز برای شما آسان تر می شود و دقیق تر میتوانید به فعالیت خود ادامه دهید.

 قابل ذکر است که مطابق قانون شما برای انجام یک فعالیت تجاری در پرند ابتدا باید شرکت خود را ثبت کنید و بعد از آن نسبت به اخذ کد اقتصادی در پرند اقدام کنید.

کد اقتصادی در پرند

اخذ کد اقتصادی در پرند به عنوان شماره ای است شامل 12 رقم که به مرور زمان بر اساس برخی مشکلات کد16 رقمی نیز به وجود آمد که افراد پس از اخذ کد 12 رقمی باید نسبت به اخذ کد اقتصادی 16 رقمی نیز اقدام کنند.

همانطور که گفته شد افراد ساکن پرند برای برای پرداخت های مالیاتی خود می توانند نسبت به اخذ کد اقتصادی در پرند اقدام کنند.

و این کد را روی روی فاکتورها برای محاسبه سود و زیان در معاملات استفاده کنند که این امر برای محاسبه دقیق سودهای کسب شده مالیات ها نیز بسیار دقیق و کار امد جواب گو می باشد.و محاسبه مالیات بیشتر بر اساس اسناد و مدارک بررسی می شوند.

 

اشخاصی ملزم به اخذ کداقتصادی در پرند

کلیه اشخاص حقوقی که به تولید کالا، مونتاژ و یا واردات و صادرات توزیع هرنوع کالا و خدمات مشغول هستند و کلیه اشخاصی که شرکت ثبت کرده اند و مشغول فعالیت تجاری و خدماتی اند  و کسانی که پروانه کسب دارند باید نسبت به اخذ کد اقتصادی خود اقدام نمایند.

کد اقتصادی در پرند

کداقتصادی در واقع شماره منحصربه فردی می باشد که توسط اداره دارایی پس از گذراندن مراحل اخذ کد اقتصادی به فعالان اقتصادی تعلق می گیرد. که در واقع شماره شناسایی اشخاص حقیقی و حقوقی در سازمان امور مالیاتی می باشد.برای انجام مراحل اخذ کد اقتصادی با ما در ارتباط باشید

 

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.