از آنجایی که در بسیاری از موارد و موضوعات سابقه شرکت دارای اهمیت فراوانی می باشد ، افراد برای توسعه و گسترش فعالیت های تجاری و اقتصادی خود اقدام احتیاج دارند تا در قالب یک شرکت قدیمی و دارای سابق فعالیت های خود را ادامه دهند.

در بعضی از اوقات یک شرکت قدیمی دارای موضوعنامه خاصی می باشد که در گذشته به راحتی ثبت شده و در اساسنامه شرکت قید گردیده است ولی با گذشت زمان و تصویب قوانین و آئین نامه های مختلف آن موضوع خاص دیگر به راحتی قابل ثبت نمی باشد

و برای فعالیت در آن موضوع شخص می بایست با دوندگی و پیگیری های فراوان اقدام به اخذ مجوز در حوزه فعالیت های خود که اغلب بسیار زمانبر و طولانی می باشد اقدام نمایند.

پس چه بهتر که اگر با شرکتی مواجه شد که دارای آن موضوع فعالیت بود ولی بنا به دلایل مختلف دیگر حاضر به انجام فعالیت نمی باشد ، اقدام به خرید آن شرکت نماید تا به راحتی مالک شرکت آماده با آن موضوعنامه گردد.

داشتن فعالیت های مستمر و پی در پی با توجه به مفاصا حساب از اداره دارایی گرفته می شود و یکی از موردهای تائید آن ها کارکرد داشتن شرکت می باشد یا برعکس آن شرکت قدمت دار بدون فعالیت و عملکردی برای شخصیت حقوقی و یا حقیقی متقابل مورد اهمیت می باشد پس بهترین پیشنهاد ما برای نیل به اهداف فوق خرید شرکت قدیمی می باشد.

همچنین برای شرکت در مناقصات و مزایدات مختلف قدیمی بودن و باکارکرد بودن شرکت نیز یک مزیت خیلی عالی برای شرکت محسوب خواهد شد. لذا با خرید شرکت قدیمی با کارکرد بالا می توان در مناقصات مختلف نیز شرکت نمود.

از آنجایی که امروزه برای ثبت شرکت و گرفتن تائیدیه نام باید حداقل یک اسم سیلابه با کلمه های غیرتکراری ارائه نمود که با شخصیت های حقوقی دیگر دچار تشابه نشود ، خرید شرکت های قدیمی شما را از این پروسه فارغ خواهد نمود. زیرا از دیگر مزایای شرکت های قدیمی نام این شرکت ها می باشد.

چراکه شرکت های قدیمی که در سالیان گذشته ثبت شده اند ، تک سیلابی و دوسیلابی و خاص می باشند که با توجه به خاص بودن اسامی این گونه شرکت ها می توان روی برندینگ و همچنین تبلیغات خاص این گونه شرکت ها اقدام نمود که از مزیت های فراوانی برخوردار می شوید.

بنابراین از آنجایی که صاحبان این گونه شرکت ها بعد از مدتی فعالیت بنا به دلایل مختلف دیگر تمایلی به ادامه فعالیت در قالب شرکت خود نمی باشند به دلیل ارزشمند بودن شرکت اقدام به منتقل نمودن شرکت خود به متقاضیان آن شرکت می نمایند.

موسسه حقوقی ثبتی تکسفیر دارای مجموعه ای خاص از شرکت های قدیمی با اسامی و موضوعات عملکرد و فعالیت های مختلف در قالب سهامی خاص و مسئولیت محدود می باشد. با کارشناسان ما در تماس باشید تا با پیشنهادات ما بهترین تجربه را در زمینه خرید شرکت تجربه نمایید. خدمت به شما افتخار ماست.

موسسه حقوقی ثبتی تکسفیر با سابقه طولانی در زمینه خرید و فروش راهنمای خرید شرکت با ویژگی های مورد نظر شما می باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید شرکت عمرانی به صورت کاملا قانونی همراه با استعلامات کامل با کارشناسان ما در تماس باشید.

جهت فروش شرکت قدیمی در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا یاری رسان شما در خرید یا فروش شرکت موردنظرتان می باشد.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.