خرید شرکت ثبت 96

شرکت های ثبت شده در سال های اخیر به خصوص شرکت هایی که در یک یا دوسال گذشته ثبت شده باشد معمولا از کارکردی برخوردار نمی باشند. لذا بسیاری از کسانی که خواهان شرکت های بدون کارکرد و آماده باشند اقدام به خرید این گونه شرکت ها می نمایند. از دلایلی که افراد اقدام به خرید شرکت ثبت 96 می نمایند می توان به موارد زیر به اختصار اشاره نمود:

بعضی از افرادی که اقدام به ثبت شرکت می نمایند برای انجام اقدامات خود و نیل به اهداف اقتصادی نیازمند این هستند که موضوعنامه های مخصوص به خود را دارند که این موضوعنامه ها قبل از هرچیز نیازمند اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح می باشند.

لذا افرادی که نیازمند آن هستند که شرکتی در قالب یکی از موضوعنامه های مجوزی داشته باشند می توانند با خریداری این گونه شرکت ها به صورت آماده بدون پیگیری ها و دوندگی های اداری که معمولا با صرف زمان و هزینه های زیادی همراه می باشد به راحتی مالک این شرکت ها شوند و به فعالیت های موردنظر خود مشغول شوند.

خرید شرکت ثبت شده

از موارد دیگر خرید شرکت ثبت 96 کارکرد آن می باشد چرا که شرکت هایی که به تازگی و در سال های اخیر ثبت شده اند معمولا بدون کارکرد بوده و هیچ قرارداد و فعالیتی با این شرکت ها انجام نشده است پس پرونده مالیاتی این شرکت ها صفر می باشد و نیازی به پیگیری های اداره از طریق اداره مالیات نمی باشد.

از دلایل دیگر خرید شرکت ثبت96 ، توجه به اهمیت صرفه جویی در زمان می باشد. از آنجایی که بسیاری از افراد برای انعقاد قراردادهای خود و انجام و ادامه فعالیت های خود به مدارک شرکت که اعم از آگهی تاسیس شرکت، روزنامه رسمی شرکت، اساسنامه ، تقاضانامه و سایر مدارک مربوط نیازمند هستند

لذا با خرید شرکت آماده می توان به اوراق و مدارک شرکت دسترسی پیدا کرد و به انعقاد قرارداد و یا شرکت در مناقصات و مزایدات مربوطه نمود.

خرید و فروش شرکت

همچنین در برخی از موارد افراد برای انعقاد قرارداد با افراد چه حقیقی و چه حقوقی نیازمند این هستندکه هرچه سریع تر شماره ثبت و شناسه ملی معتبری برای انعقاد قرارداد و همچنین روزنامه رسمی معتبر وبه عنوان مدارک شرکت برای انعقاد این قرارداد ها ارائه نمایند که در این گونه موارد خرید شرکت آماده ثبت می تواند بهترین گزینه برای نیل به اهداف افراد باشد.

موسسه حقوقی ثبتی تکسفیر با سابقه طولانی در زمینه خرید و فروش راهنمای خرید شرکت با ویژگی های مورد نظر شما می باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید شرکت عمرانی به صورت کاملا قانونی همراه با استعلامات کامل با کارشناسان ما در تماس باشید.

جهت خرید شرکت آماده در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا یاری رسان شما در خرید شرکت موردنظرتان می باشد.با خرید شرکت میتوانید در زمان صرفه جویی کنید و از بسیاری از مسائل مث گرفتن سوء پیشینه فارغ شوید

با خرید شرکت در زمان خود صرفه جویی کنید و به نتیجه مطلوب برسید

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.