ثبت شرکت در محمدشهر

شهر محمدشهر یکی از شهر های استان می باشد که در بخش مرکزی شهرستان واقع است. که دارای راه های ارتباطی با ماهدشت و راه و مشکین دشت و مهر شهر می باشد. محمدشهر از چند محله مهم و با پتانسیل بالای رشد در چند سال اخیر تشکیل شده است

که دارای مرقد امام زاده و همچنین پارک جنگلی تازه تاسیس در کوی جعفریه، می‌باشد که هر روزه صدها نفر در این بخش سرسبز دیدن می کنند که طرح هایی مانند اصلاح معابر و خیابان‌ها، احداث مناطق تفریحی و تفرجگاه ویژه سالمندان و آموزش شهروندان نیز در شهر محمدشهر، در حال اجرا است.

که در این شهر موقعیت های مناسبی جهت کارآفرینی و ثبت شرکت در محمدشهر وجود دارد که می توان با ثبت شرکت از مزایا و همچنین امتیازات دولتی برخوردار شد، موسسه حقوقی تکسفیر با داشتن کارشناسان مجرب و باتجربه شما را یاری می نمایند.با ثبت شرکت و ثبت برند به سمت موفقیت در حرکت باشید

مراحل ثبت شرکت در محمدشهر

بعد از انتخاب قالب ثبتی مناسب مرحله بعدی انتخاب سرمایه مشخص می باشد در همین راستا توجه داشته باشید که میزان سرمایه تصویب شده در قانون تجارت از 1.000.000 ریال کمتر نمی باشد و مدت زمان ثبت شرکت در محمدشهر 15 الی 20 روز کاری می باشد..

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در محمدشهر

فتوکپی شناسنامه و فتوکپی کارت ملی تمامی اعضای هیأت مدیره و مدیران

اخذ گواهی عدم سوء پیشینه

امضای اقرارنامه عدم اشتغال در سازمان های دولتی توسط کلیه اعضای هیأت مدیره

انتخاب اسامی مورد نظر برای شرکت به ترتیب اولویت

تعیین موضوع فعالیت شرکت

آدرس محل فعالیت شرکت

مشخص کردن میزان سرمایه شرکت

مشخص کردن سهامداران و میزان سهام آن ها

مشخص کردن صاحبان امضاء در شرکت

تعیین اساسنامه، تعیین شرکتنامه و تقاضانامه

هزینه ثبت شرکت در محمدشهر

برای بیشتر ما به صورت یک عرف می باشد که هر وسیله، کالا یا خدماتی را که قصد خرید داریم هزینه و قیمت آن را جویا شویم. به عنوان مثال قبل از دانستن شرایط ثبت شرکت در محمدشهر نخست هزینه ثبت شرکت در محمدشهر را می خواهیم آگاهی یابیم که چه قدر می باشد و چگونه از متقاضیان ثبت شرکت دریافت می گردد.

برای این کار می بایست قبل از هر اقدامی یا استعلام قیمتی از خودتان جویا شوید که چه نوع شرکتی با سرمایه مشخص و موضوع یا موضوعاتی را انتخاب نمایید که اداره ثبت شرکت ها محل حوزه ثبتی قابلیت ثبت را داشته باشد. هزینه ثبت شرکت در محمدشهر به دو قسمت اصلی تقسیم می شود که یکی از هزینه های ثبتی در اداره ثبت و دیگری مبالغی که خارج از مرکز است باید پرداخت گردد.

اولی بابت ابطال تمبر سرمایه اولیه نقدی شرکت یا موسسه است و پرداخت حق الثبت تعیین نام.

دومی هزینه پست، حق الوکاله وکیل دادگستری حق الزحمه موسسات ثبت شرکت ها و مشاوره و پاکت و تمبر می باشد. البته این موضوع در ذهن شما باید مرور شود که توانایی هر شخص حقیقی و حقوقی به میزان درصد موفقیت آن در هر زمینه است.

هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود در محمدشهر با شهر تهران و شهرستان های دیگر متفاوت است ولی مقداری از هزینه ها و پرداختی ها کاملا یکسان می باشد. نوع شرکت در هزینه ها متغییر است و به عنوان مثال ثبت شرکت با مسئولیت محدود در محمدشهر و ثبت شرکت سهامی خاص در محمدشهر یا تعاونی و موسسه متمایز و متفاوت می باشد و هر یک به نوبه خود دارای مزایا و معایبی می باشند. به شما متقاضیان توصیه میشود برای اطلاع از مشاوره های نا محدود در موسسه حقوقی تکسفیر با ما در ارتباط باشید. تا هر گونه سوال و امور ثبتی شما انجام گردد.

معرفی سهام

سهم (مفرد سهام) اجزایی است، که سرمایه هر شرکت را تشکیل می‌دهد. داشتن سهم، مالکیت مشاعی بر سرمایه ایجاد نمی‌کند، مگر در هنگام انحلال شرکت

سهام‌دار

به اعضای شرکت، در شرکت‌های سهامی و تعاونی، سهامدار می گویند. اعضای شرکت، مالکین دارایی آن شناخته نمی‌شوند. بلکه صرفا به نسبت سهام خود، دارای حقوقی نسبت به شرکت خواهند بود. سهام‌دار نسبت به شرکت، حقوق و تعهداتی دارد. میزان این مسئولیت بسته به نوع شرکت، متفاوت می باشد.

انواع شرکت های تجاری :

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در محمدشهر

ثبت شرکت سهامی عام و خاص در محمدشهر

شرکت مختلط غیر سهامی

شرکت مختلط سهامی

شرکت نسبی

شرکت تعاونی تولید و مصرف

ثبت شرکت تضامنی

ثبت شرکت سهامی خاص در محمدشهر

نوعی شرکت سهامی می باشد که سهام آن قابل داد و ستد در بورس اوراق بهادار نیست ولی توسط مردم به راحتی قابل معامله است. در زمان تشکیل چنین شرکتی باید تمام سرمایه آن در موقع تأسیس توسط مؤسسان تأمین و قسمتی از سرمایه در بانک سپرده‌گذاری، شده باشد.

در شرکت‌های سهامی خاص، همانند ثبت شرکت با مسئولیت محدود و بر خلاف شرکت تضامنی، مسئولیت هر یک از سهامداران در مورد بدهی‌های شرکت محدود به مبلغ سرمایه‌گذاری شده می باشد و در صورت عدم کفایت مجبور نیستد اموال شخصی خود را در این راه مصرف نمایند.

در ایران تفاوت شرکت‌های سهامی خاص با شرکت با مسئولیت محدود این است که شرکت با حداقل 3 نفر سهامدار قابل تشکیل است و سهام نیز بدون نیاز به ثبت در دفتر اسناد رسمی قابل نقل و انتقال هستند و در شرکت با مسئولیت محدود سرمایه به صورت اعلامی می‌باشد و هر چقدر که اعلام شود احتیاجی به واریز به حساب شرکت ندارد ولی در شرکت سهامی خاص الزاماً ۳۵درصد مبلغ اعلامی می‌باید به صورت نقد به حساب شرکت واریز گردد و درصد در تعهد مابقی ظرف ۵ سال تادیه گردد.

ثبت شرکت سهامی خاص شرکتی است که تمام سرمایه آن در موقع تأسیس منحصراً بوسیله مؤسسین تأمین می‌شود.

02632401712

09125934724

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.