ثبت شرکت در شهریار

شهرستان شهریار در غرب استان تهران واقع می باشد و دارای آب و هوای پاک و وجود درختان و فضای سبزی که دارد به این دلیل حتی لقب آن را ریه استان تهران هم می گویند. این شهرستان یکی از دوازدهمین شهرهای پر جمعیت در ایران می باشد و طبق سرشماری بالغ بر بیش از 744 هزار نفر جمعیت دارد

 

از نظر کسب و کار در این شهرستان موجب شده مهاجران بسیاری را به خود جذب کند. بیشتر مردمان آن در باغ ها و مراتع خود خارج از شهر به امور کشاورزی، دامداری و .. مشغول می باشند که علاوه بر آن این شهر دارای شرکت ها و شهرک های صنعتی و کارگاه های زیادی می باشد و ثبت شرکت های بسیاری را از آن خود کرده است که این حسن موجب شده تا مهاجران بسیاری رو در این دهه اخیر به خود جذب کرده است.

شهرستان شهریار از یک بخش، ۷ شهر، ۶ دهستان، و حدود ۴۰ روستا و شهرک مسکونی تشکیل شده است. که من جمله از اسامی شهرها: شهریار - اندیشه - باغستان - فردوسیه - وحیدیه - صباشهر – شاهدشهر را می توان نام برد.

در این شهرستان که بیش از 744 هزار نفر جمعیت دارد،می توان جهت ایجاد تولید و اشتغال به عنوان یکی از خواسته‌های مهم به شمار آورد که در این راستا ایجاد شهرک‌های صنعتی و کارخانه ها در شهریار می‌تواند کمک شایانی به ایجاد اشتغال و در آمدزایی داشته باشد.

اولین قدم در ثبت شرکت در شهریار و اشتغال زایی ایجاد شغل باید پایه آن را براساس اطلاعات قانونی و سایر مواردی که نیازمند یکسری اطلاعات و آگاهی های لازم است دانست و در این راستا در این مقاله ما شما را به ایجاد یک کسب و کار امن و آسوده همراهی می کنیم تا بتوانید یک کار آفرینی آسوده و امن و راحتی را تجربه کنید.

قبل از هر چیز شما نیاز به یک مکان و جایگاه برای فعالیت تخصص خود دارید و برای اینکه بتوانید یک شرکت داشته باشید نیاز هست که حتما ثبت شرکت در شهریار را اعمال نمایید تا در موارد قانونی دچار مشکلاتی نشوید. شما می توانید با به ثبت رساندن شرکت خود از مزایا و فایده های بیشماری بهره مند شوید که در جهت پیشرفت روز افزون شما کمک شایانی را می نماید.

مزایای ثبت شرکت در شهریار

در صورت ثبت شرکت در شهریار شما می توانید در مناقصات شرکت نموده و امتیازاتی را برای خود به دست بیاورید.

✅می توانید شرکت خود را از هر عوامل مشکل زایی بیمه کنید بیمه هایی از قبیل: بیمه آتش سوزی و...

✅کسب اعتبار و اطمینان از سوی مردم که بتوانند شرکت شما را بشناسند.

✅همچنین کسب اعتبار از سوی ارگان های دولتی و...

فرآیند ثبت شرکت در شهریار

برای ثبت شرکت در شهریار نخست می بایست اطلاعات کامل و جامعی در زمینه ثبت شرکت کسب نمایید که اولا مهمترین آنها در زمینه چگونگی فرآیند اداری ثبت شرکت در شهریار می باشد و سپس اطلاعات آگاهی های مهم در زمینه نوع شرکت خود که می خواهیم انتخاب کنیم می باشد که باید از بین هفت نوع قالب شرکت معرفی شده در قانون تجارت ایران (ثبت شرکت سهامی خاص در شهریار، ثبت شرکت با مسئولیت محدود در شهریار، ثبت شرکت تعاونی ، تضامنی ، ثبت شرکت مختلط سهامی ، ثبت شرکت مختلط غیرسهامی و نسبی) با توجه به امتیازات و امکاناتی که در اختیار ما قرار می دهد به انتخاب یکی از این شرکت ها بپردازیم. سپس به انتخاب یک نام مناسب برای شرکت می پردازیم.

قواعد نام گذاری در ثبت شرکت در شهریار

  • متقاضی تعیین نام باید یکی از سهامداران یا موسسین یا وکیل رسمی دادگستری باشد.
  • از بکارگیری اسامی و اصطلاحات بیگانه در نام شرکت یا موسسه خـودداری نمایید.
  • اسامی را انتخاب نمایید که مشهور نباشد تا باعث فریب افکار عمومی شود.
  • اسامی که بر خلاف نظم عمومی و اخلاق حسنه و مذهبی می باشد قابل تأیید و ثبت نیستند.
  • نامهای تائید شده قابل انتقال به غیر نمی باشند.

مدارک ضروری برای ثبت شرکت در شهریار

الف- فتوکپی شناسنامه و کارت ملی کلیه اعضا و بازرسین که می بایست در محضر اسناد رسمی یا دادگستری با اصل آن برابری کند.

ب- دریافت گواهی نامه تشخیص هویت از پلیس+10 یا پست یا آگاهی و یا نهاد مربوطه در شهر تان

ج- اساسنامه شرکت و اظهارنامه تایید شده توسط سامانه سازمان ثبت شرکت ها irsherkat.ssaa.ir که توسط متقاضی امضا می گردد و در نهایت کلیه مدارک به موسسه حقوقی تکسفیر باز می گردد و با توجه به خدماتی در شهر شما ارائه می دهیم و هزینه ای که پرداخت شده است ثبت شرکت شما به سهولت انجام می پذیرد.

در شهرستان شهریار فارق التحصیلان رشته های خاص و سرمایه گذاران می توانند در تاسیس شرکت با هم همکاری نموده و درجهت رشد جامعه قدم برداریم تا رشد بیکاری را در کشور و شهر خود کاهش دهیم.

جمع‌بندی

شهرستان شهریار، واقع در استان تهران، با جمعیت بیش از 744 هزار نفر، از نظر کسب و کارها و امکانات صنعتی زیادی برخوردار است. ویژگی‌های آب و هوایی مناسب و وجود فضای سبز و درختان به آن لقب "ریه استان تهران" را داده‌اند. شهرستان شهریار دارای یک شماره شعبه از دادگاه انقلاب اسلامی و سازمان ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری کشوری است. این شهرستان شرایط مساعدی برای ایجاد تولید و اشتغال دارد و ایجاد شهرک‌های صنعتی و کارخانه‌ها می‌تواند به ایجاد اشتغال و درآمدزایی کمک کند.

سوالات متداول:

چه مزایا و فرصت‌هایی وجود دارد که می‌توان با ثبت شرکت در شهریار از آنها بهره‌برداری کرد؟

شرکت در مناقصات: با ثبت شرکت در شهریار، شما می‌توانید در مناقصات و مزایده‌های مختلف شرکت کنید و قراردادهای دولتی و خصوصی را به دست آورید.فرصت‌های تجاری: شهرستان شهریار دارای امکانات صنعتی و تجاری فراوانی است و ثبت شرکت می‌تواند به شما فرصت‌های تجاری جدیدی ارائه دهد.

ایجاد اشتغال و درآمدزایی: با ثبت شرکت و شروع فعالیت‌های تجاری در شهریار، شما می‌توانید به ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای خود و دیگران کمک کنید.

چند نوع قالب شرکت در ثبت شرکت در شهریار وجود دارد؟ در ثبت شرکت در شهریار، هفت نوع قالب شرکت وجود دارد، از جمله ثبت شرکت سهامی خاص، ثبت شرکت با مسئولیت محدود، ثبت شرکت تعاونی، و غیره.

چه مزایایی برای ثبت شرکت در شهریار ذکر شده است؟ مزایای ثبت شرکت در شهریار شامل شرکت در مناقصات، بیمه کردن شرکت، کسب اعتبار از سوی مردم و ارگان‌های دولتی، و تأمین اطمینان از سوی مشتریان است.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.