خرید شرکت بازرگانی

شرکت های بازرگانی به شرکت هایی اطلاق می گردد که در موضوع فعالیتشان (بند 2 اساسنامه) ، موارد مربوط به بازرگانی قید شده باشد.

از جمله مهم ترین فعالیت های شرکت های بازرگانی خرید و فروش ، صادرات و واردات ، ترخیص کالا از گمرکات کشور، خرید سهام دیگر کشورها و همچنین فعالیت های بازاریابی ( غیرهرمی و غیر شبکه ای ) می باشد.

علاوه بر این ، با ثبت شرکت بازرگانی می توانید در بورس اوراق بهادار و همچنین در مناقصات و مزایدات دولتی و خصوصی و کلیه همایش های داخلی و خارجی شرکت نمایید.ما میتوانیم شما را در هخرید شرکت یاری کنیم

موضوع کلی شرکت های بازرگانی فعالیت های بازرگانی است که مواردی مانند :

1- خرید

2- فروش

3- توزیع

4- صادرات و واردات کلیه ی کالاهای مجاز بازرگانی

5- اخذ و اعطای نمایندگی شرکت در کلیه ی نمایشگاه ها و سمینارها و همایش های داخلی و خارجی .

مراحل خرید شرکت بازرگانی

بسیاری از سرمایه گذاران در زمینه بازرگانی و تجاری فعالیت می نمایند برای آنکه بتوانند در مناقصات مختلف شرکت نمایند و قراردادهای مختلف با مناقصات و مزایدات انعقاد نمایند، قبل از هرچیز نیاز به شماره ثبت و همچنین روزنامه رسمی شرکت دارد.

از آنجایی که ثبت شرکت دارای مراحل مختلف و روند طولانی می باشد متقاضیان در این گونه موارد به جای ثبت شرکت اقدام به خریداری شرکت عمرانی می نمایند تا با صرف زمان و هزینه کمتر بتوانند صاحب شرکت بازرگانی شوند و اقدام به انجام فعالیت های تجاری برای نیل به اهداف خود نمایند.

مزایای خرید شرکت بازرگانی

از دلایل دیگر خرید شرکت بازرگانی می توان به کارکرد شرکت های قدیمی اشاره کرد چراکه هرچقدر کارکرد و سابقه شرکت در زمینه راه و ساختمان بیشتر باشد شانس بیشتری در مناقصات با ارگان های دولتی و خصوصی دارد.

موسسه حقوقی ثبتی تکسفیر با سابقه طولانی در زمینه خرید و فروش راهنمای خرید شرکت بازرگانی با ویژگی های مورد نظر شما می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید شرکت بازرگانی به صورت کاملا قانونی همراه با استعلامات کامل با کارشناسان ما در تماس باشید. باتشکر از همراهی شما

شما هنگامی که مراحل ثبت شرکت خود را به پایان رساندید باید برای انجام مراحل ثبت برند و ثبت برند در کرج نیز اقدام نمایید

اگر برای ثبت شرکت زمان کافی ندارید و قصد دارید در مناقصات شرکت کنید و مناقصه شما نزدیک است میتوانید اقدام به خرید شرکت کنید و یک شرکت ثبت شده را خریداری کنید

هزینه خرید شرکت بازرگانی

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر الویت کار خود را در کسب رضایت مشتری قرار داده است و تنها با به موفقیت رسیدن مشتری آسوده خاطر میشود بنابراین شما را در هزینه خرید شرکت بازرگانی یاری میکند و با هزینه ای مناسب کار شما را به اتمام میرساند قیمت با توجه به تک رشته ای ، دو رشته ای و سه رشته ای بودن و همچنین رتبه ی شرکت بستگی دارد

 

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.