ثبت شرکت پیمانکاری فضای سبز

یکی از مهمترین قدم ها برای پیشرفت در حوزه کاری خود و در نتیجه کسب درآمد و شهرت، ثبت کردن یک شرکت مرتبط با حوزه کاری شما می باشد. یکی از مواردی که باعث پیشرفت در تجارت بسیاری از اشخاص شود ثبت شرکت پیمانکاری فضای سبز می باشد. از مواردی که باعث این پیشرفت می شود ارتباط شرکت های پیمانکاری با شهرداری ها و ارگان های خصوصی است که می تواند درآمد بسیار بالایی را برایشان به ارمغان بیاورد.

چنانچه مایل هستید در زمینه فعالیت های فضای سبز که شامل فضای سبز شهری ،پارک سازی ،محوطه سازی، ایجاد بوستان ها و پارک های شهری ، فضای سبز بلوارها و میادین شهری و همچنین زیباسازی اماکن و نهادهای دولتی و ارگان های خصوصی مشغول شوید و یا با اشخاص حقیقی و اشخاص حقوقی قراردادهای مختلفی را در این حوزه کاری انعقاد نمایید، در ابتدا باید به صورت قانونی اقدام به ثبت شرکت نمایید و شماره ثبت و شناسه ملی شرکت خود را دریافت نمایید تا بتوانید در مناقصات و مزایدات مختلف نیز شرکت فرمایید.

 

ثبت شرکت پیمانکاری فضای سبز چه مزیت هایی دارد؟

  • مانند بسیاری از شرکت های دیگر، شرکت پیمانکاری فضای سبز نیز یکی از گزینه های بسیار سودمند برای افراد متخصص در این حوزه می باشد. ثبت شرکت پیمانکاری در حوزه فضاهای سبز شامل مزیت هایی می شود که در ادامه آنهارا ذکر می کنیم.
  • با ثبت این نوع شرکت ها امکان فعالیت به صورت کاملا قانونی را دارید
  • می توانید با داشتن یک شرکت در حوزه پیمانکاری اعتبار بالاتری را بین شرکت ها و مشتریان داشته باشید و در نتیجه پروژه های بزرگتری را دریافت نمایید
  • به این دلیل که ارتباط مستقیم با سازمان های فضای سبز خواهید داشت مشمول حمایت های مادی و معنوی این ارگان ها می شوید

 

شرکت پیمانکاری فضای سبز

به شركتهای پيمانكار فضاي سبز داده می شود كه در اساسنامه آن انجام عمليات كشاورزي،فضاي سبز مشخص شده و حداقل 51% اعضاء هيئت مديره و سهامداران داراي مدرك كارشناسي كشاورزي يا فضاي سبز باشد. در شركتهاي با مسئوليت محدود كه داراي 2 نفر سهام دار مي‌باشد يكي از اعضاء هيئت مديره باید دارای مدرک كارشناس کشاورزی یا فضای سبز باشد و همچنین سهام آن شخص حداقل 51% باشد. با توجه به پیچیدگی مراحل ثبت شرکت فضای سبز توصیه می شود با کارشناس با تجربه ما در تماس بگیرید. در زیر مراحل ثبت شرکت فضای سبز به اختصار توضیح داده می شود.

 

در زیر خلاصه ای این شرکت ها معمولا به صورت دو نوع سهامی خاص و مسئولیت محدود ثبت می شوندکه در ادامه شرایط ثبت آن بیان می گردد:

شرایط ثبت شرکت فضای سبز (سهامی خاص)

حداقل دارای 3 نفر عضو (عضو هیئت مدیره) و 2نفر بازرس (که بازرسین نباید از اعضای هیئت مدیره باشند) و همچنین یک نفر به عنوان منشی جلسه باشد .

حداقل سرمایه مورد نیاز یک میلیون ریال می باشد

زمان انجام پروسه ثبت به مدت 20 روز کاری می باشد.

حداقل 35 درصد سرمایه باید نزد بانک به نام شرکت پرداخت شود

مدارک لازم برای ثبت شرکت فضای سبز (سهامی خاص)

کپی کارت ملی و شناسنامه (برابر اصل شده)

اصل گواهی عدم سوء پیشینه

امضای اقرار نامه

کپی برابر اصل مجوز در صورت مجوزی بودن موضوع

شرایط ثبت شرکت فضای سبز (با مسئولیت محدود)

حداقل دارای 2 عضو باشد

دارا بودن حداقل یک میلیون ریال سرمایه اولیه

تعهد یا پرداخت کل سرمایه

انجام پروسه ثبت شرکت بستگی به کارشناسی ارجاع شده توسط اداره ثبت شرکت ها دارد که در صورت تکمیل بودن تمامی مدارک و بدون اشکال بودن کار بین یک هفته تا بیست روز می باشد.

 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت فضای سبز (با مسئولیت محدود)

کپی کارت ملی و شناسنامه (برابر اصل شده)

اصل گواهی عدم سوء پیشینه

امضای اقرار نامه

ثبت شرکت «تکسفیر» یاری رسان شما در زمینه ثبت شرکت , ثبت برند ،ثبت برند در کرج و ثبت شرکت در کرج مورد نظرتان می باشد. با ما در تماس باشید.

 

جمع‌بندی

مقاله مورد نظر در مورد اهمیت ثبت شرکت پیمانکاری فضای سبز و مزایای آن برای افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، صحبت می‌کند. ثبت شرکت در این زمینه مزایایی از جمله فعالیت قانونی، اعتبار بیشتر، حمایت از سازمان‌های فضای سبز و امکان شرکت در مناقصات و مزایدات را به همراه دارد.

 

سوالات متداول:

  1. چرا ثبت شرکت پیمانکاری فضای سبز دارای اهمیت بالایی برای افرادی که در این حوزه کار می‌کنند است؟

ثبت شرکت پیمانکاری فضای سبز به اهمیت بالایی می‌آید چرا که این اقدام امکان فعالیت به صورت قانونی را می‌دهد و به شرکت‌ها اعتبار بیشتری در میان مشتریان و سازمان‌های فضای سبز می‌بخشد. همچنین، این شرکت‌ها می‌توانند از حمایت‌های مادی و معنوی از سازمان‌های مرتبط با فضای سبز بهره‌مند شوند و در مناقصات و مزایدات شرکت کنند.

  1. چه مزایایی برای شرکت‌های پیمانکاری فضای سبز و ثبت آنها وجود دارد؟

پثبت شرکت پیمانکاری فضای سبز برای این شرکت‌ها مزایای زیر را دارد:

  • امکان فعالیت به صورت قانونی
  • اعتبار بالاتر در میان مشتریان و سازمان‌های مرتبط
  • حمایت‌های مادی و معنوی از سازمان‌های فضای سبز
  1. چه نوع اسناد و مدارکی برای ثبت شرکت پیمانکاری فضای سبز لازم است؟

برای ثبت شرکت پیمانکاری فضای سبز، مدارک زیر نیاز است:

  • کپی کارت ملی و شناسنامه (برابر اصل شده)
  • اصل گواهی عدم سوء پیشینه
  • امضای اقرارنامه
  • کپی مجوز در صورت داشتن مجوز
  1. چه شرایطی برای ثبت شرکت فضای سبز (با مسئولیت محدود) وجود دارد؟

برای ثبت شرکت فضای سبز با مسئولیت محدود، شرایط زیر نیاز است:

  • حداقل دو عضو
  • داشتن حداقل یک میلیون ریال سرمایه اولیه
  • تعهد یا پرداخت کل سرمایه
  • مدت زمان انجام پروسه ثبت بین یک هفته تا بیست روز کاری است.

لطفاً توجه داشته باشید که ممکن است مقررات و شرایط ثبت شرکت در زمان مختلف و در مکان‌های مختلف تغییر کند. بهتر است قبل از ثبت اینگونه شرکت ها با کارشناسان تکسفیر مشورت کنید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.