ثبت طرح صنعتی بسته بندی محصولات

چرا طرح صنعتی بسته بندی محصولات خود را ثبت نماییم ؟

هرگاه تصمیم بر این گرفتید کهیک طرح جدید یا نوع بسته بندی جدیدی برای محصول خود ارائه دهد، باید آن را ثبت کنید تا از سودجویی سودجویان در امان باشید و این طرح و شکل به نام شما ثبت شده با ثبت آن در بازار رقابت موفق تر خواهید شد زیرا که کسی این اجازه را ندارد تا با طرح و سبک و نوع بسته بندی شما فعالیت کند.

ثبت طرح صنعتی در حوزه ی بسته بندی محصولات و هر زمینه ی دیگر را میتوان اینگونه بیان کرد که در واقع ابتکارات و خلاقیت هایی است که در هویت طرح قابل اجراء باشد.

و شما زحمات خود را بی حاصل ببینید زیرا که آن فرد سودجو حتی میتواند با کیفیتی پایین که در کار شما نیست فعالیت کند و نام و اعتبار شما را در بازار به خطر بیندازد و شما این امکان را نیز دارید که از سودجو شکایت کنید زیرا کهد شما طرح صنعتی خود را ثبت کرده اید.

ولی اگر آن را ثبت نکرده باشید، ثابت کردن این که شما پیش تر از آن، از آن استفاده می کردید و این طرح و ایده شما بوده است دشوار می باشد.

به همین دلیل توصیه می شود کسانیکه کالای جدید یا بسته بندی جدیدی دارند، ابتدا آن طرح را ثبت، سپس اقدام به تولید آن نمایند تا دیگر رقبا و سودجویان نتوانند آن را کپی برداری کنند.

چگونه طرح صنعتی بسته بندی محصولات خود را ثبت کنیم ؟

اگر می خواهید طرح صنعتی را پیش ببرید میتوانید آن را به اسم شخص ثبت کنید یا به اسم شرکت.و بعد از آن با تهیه و در دست داشتن مدارک مربوطه به موسسه ی با سابقه و با تجربه ی تکسفیر مراجعه کنید و کلیه ی مراحل را از صفر تا صد به ما بسپارید

مدارک ثبت طرح صنعتی حقیقی یا شخصی :

فتوکپی شناسنامه و کارت ملی شخص

اصل جواز کسب یا جواز تأسیس

کارت بازرگانی در صورت لاتین بودن

نمونه ای از طرح

مدارک ثبت طرح صنعتی حقوقی یا شرکتی:

مدارک ثبتی شرکت

مدارک شناسایی کسانی که در شرکت حق امضا دارند

اصل جواز کسب یا جواز تأسیس

کارت بازرگانی ( در صورت لاتین بودن )

نمونه طرح

مراحل ثبت طرح صنعتی

با توجه به پیچیده و زمان بر بودن مراحل ثبت طرح صنعتی میتوانید به موسسه ی حقوقی تکسفیر مراجعه کنید و مراحل تخصصی ثبت طرح صنعتی خود را به ما بسپارید ما نیز میتوانیم با صداقت و پشتکاری قوی شما را از مراحل ثبت طرح صنعتی آگاه سازیم و همچنین مراحل ثبت طرح صنعتی را به نحو احسنت در زمانی کوتاه و هزینه ای مناسب به پایان رسانیم

از منحصر به فرد ترین ویژگی های موسسه ی حقوقی تکسفیر صداقت در کار و مشاوره ای دقیق و حرفه ای و جلب رضایت مشتری است.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.