جواز تاسیس جوازی است که کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند این جواز تاسیس را دریافت کنند به شرط آن که قصد تاسیس یک واحد تولیدی مثل کارخانه داشته باشند.

اخذ جواز تاسیس مستلزم صرف هزینه در مواردی از جمله نوشتن طرح توجیهی ،پرکردن و تکمیل فرم پرسشنامه صنایع ،هزینه های قانونی ،هزینه های هزینه ابطال تمبر مالیاتی و هزینه رفت و آمد های اداری می باشد لذا هولدینگ تک سفیر تا آنجایی که ممکن باشد سعی بر آن دارد با کمترین هزینه ممکن جواز تاسیس شما را اخذ نماید.

برای اخذ جواز تاسیس در کرج و شهرهای دیگر ایران و اخذ جواز تاسیس واحد صنعتی نیاز به پرداخت حداقل 2 تا 10 میلیون تومان می باشید و مدت زمان اخذ جواز تاسیس آن حداقل به مدت ۱۴ روز یا ۲ هفته می باشد.

موسسه ثبت شرکت تکسفیر سعی بر آن دارد که اخذ جواز تاسیس با کمترین هزینه در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهد، لذا از شما متقاضیان محترم درخواست می گردد با سعه صدر اقدام به درخواست اخذ جواز تاسیس از هولدینگ تک سفیر نمایید.

قیمت را استعلام کنید و بعد آخرین قیمت را از ما بخواهید. بعضی از آگهی ها سعی بر آن دارند تا با قیمت های پرت و غیر متناسب وضعیت حاکم بر اخذ جواز تاسیس را بر هم زنند و یا جواز تاسیس هایی اخذ کنند که به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در پروسه اخذ پروانه بهره برداری با مشکل روبرو شود.

موسسه حقوقی تکسفیر سعی بر آن دارد با توجه به هم افزایی توان کشوردر رشد اقتصادی ،با کمترین هزینه ممکن جوازد تولیدی شما را اخذ نماید شاید که روزی شاهد پیشرفت صنعت و اقتصاد کشور باشیم.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.