دریافت جواز تاسیس در اشتهارد

شهر اشتهارد در مسیر جاده تهران به استان‌های غربی ایران واقع شده است که از طرف شمال به ارتفاعات حلقه‌دره و محدوده شهرستان نظرآباد و از طرف جنوب به ارتفاعات قزل باش و محدودهٔ شهر ملارد و از طرف شرق به رودخانهٔ شور و محدوده شهر کرج و از طرف غرب به محدوده شهر بوئین زهرا محدود می‌شود.

شهر اشتهارد با دارا بودن بزرگترین شهرک صنعتی ایران در منطقه اشتهارد و وجود مجتمع‌های صنعتی و شهرک های صنعتی چون لیا، آراسنج، دانسفهان و چندین کارخانجات بزرگ مختلف دیگر در سطح شهرستان و نیز نزدیکی آن با شهر بوئین زهرا رونق خاصی به صنعت و اشتغال زایی منطقه داده و در منطقه کرج و تهران از اهمیت زیادی برخوردار است .

چه اشخاص حقیقی و چه اشخاص حقوقی باید بدانند چنانچه تصمیم به تاسیس یک واحد تولیدی یا قصد سرمایه گذاری در اشتهارد را داشته باشند در اولین گام باید مجوز آن را از وزارت صنایع اخذ کنند .

موسسه حقوقی تکسفیر، با تکیه بر متخصصان خود در زمینه ی مهندسی صنایع و راه اندازی کارخانه جات به شما مدیران کارخانه ها کمک می کند تا بتوانید هر چه سریع تر مجوزات کارخانه را اخذ کنید و محصول خود را وارد بازار مصرف کنید.

خدمات موسسه تکسفیر به شما مشتریان عزیز شامل ارائه خدماتی از جمله اخذ جواز تاسیس صنــایع شیمیایی ، جواز تـاسیس صنایع سلولزی ، جواز تاسیــس صنـــایع پزشــکی ، جواز تاسیــس صنــــایع آرایشـی و بهداشتی جواز تاسیس صنایع فلزی ، جواز تاسیس صنایع غذایی و غیره است .

مراحل ایجاد واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد

- اخذ جواز تاسیس در شهرک صنعتی اشتهارد

- اخذ معرفی نامه از اداره صنعت معدن و تجارت کرج به یکی از شهرکهای صنعتی بر اساس محصول تولیدی و زون های موجود در شهرک های صنعتی

- انتخاب زمین، پرداخت 30 درصد مبلغ زمین و عقد قرارداد و تحویل زمین از شهرک صنعتی

- شروع عملیات اجرایی ساختمانی

- در صورت تمایل پس از 30 درصد پیشرفت فیزیکی امکان دریافت معرفی نامه از اداره صنعت،معدن و تجارت کرج برای تسهیلات تا 70 درصد سرمایه گذاری ثابت با سود 16 درصد

- نصب ماشین آلات و تولید آزمایشی

- اخذ مجوزهای بهداشت و محیط زیست در صورت نیاز

- اخذ پروانه بهره برداری در شهرک صنعتی اشتهارد

- دریافت وام سرمایه درگردش با معرفی نامه اداره صنعت، معدن و تجارت کرج در صورت تمایل

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.