مراحل ثبت برند در اردبیل

موسسه ی حقوقی تکسفیر افتخار داشته است تا برند های گوناگون بسیاری را در حوزه های گوناگون به ثبت برساند همچنین انجام مراحل ثبت برند در اردبیل یکی از اقدامات اساسی جهت انجام امور و فعالیت های تجاری، تولیدی، خدماتی و ... می باشد

که با ثبت شرکت تا حد امکان می توانید از هر گونه سوءاستفاده های احتمالی را کاهش دهید و از فواید آن بهره مند گردید که متقاضیان تاسیس شرکت بعد از کسب اطلاعات و آگاهی های لازم از نظر روند و مراحل امور مربوطه می توانند جهت انجام مراحل ثبت برند در اردبیل اقدام نمایند.

ثبت برند

برای ثبت برند در هر شهر و یا استانی میتوانید به موسسه ی حوی ما مراجعه کنید و یا با شماره های ذکر شده درسایت تماس بگیرید و اصلا نگران ثبت برند خود نباشیدجهت کسب راهنمایی و مشاوره ی لازم راجع به مراحل ثبت برند در اردبیل و سایر شهرستان ها در کل کشور، مراحل و مدارک مورد نیاز و همچنین اطلاع از هزینه های ثبتی با موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر تماس حاصل فرمایید تا مشاوران و کارشناسان مجرب و دارای سال ها تجربه درخشان ما تمامی مراحل قانونی و ثبتی را در سریع ترین زمان ممکن به انجام برسانند.

ما میتوانیم کلیه ی مراحل ثبت برند را برای شما به نحو احسن به پایان برسانیم شما میتوانید در حوزه خای گوناگون برند های ملوبی را به ثبت برسانید شهر اردبیل یکی از کلان شهرهای کشور ایران و مرکز استان اردبیل در شمال غربی این کشور می باشد. اردبیل به جهت دارا بودن تاریخ کهن در دوران مختلف و تکامل در این دوره‌ها صنایع دستی مختلفی را در جهت نیاز به آن به تکامل رسانده وبه جوامع گوناگون معرفی و صادر نموده‌است.

که دارای صنایع دستی بی نظیری از قبیل:

گلیم مشهور اردبیل

آبگینه

بافته و نساجی سنتی

رودوزی‌های سنتی

سفال و سرامیک سنتی

صنایع دستی تلفیقی

صنایع دستی چرمی

صنایع دستی چوبی و حصیری

صنایع دستی سنگی

نمد مالی

گلیم بافی.

که وجود این همه صنایع دستی زیبا و بی نظیر در این استان می تواند یک فرصت شغلی مناسبی جهت تشکیل شرکت صنایع دستی تاسیس و ثبت گردد. ما در ادامه به مزایای ثبت شرکت در اردبیل برای شما عزیزان می پردازیم پس با ما همراه باشید.

مراحل ثبت برند در اردبیل توسط موسسه تکسفیر

اولین اقدام جهت ثبت برند ، انتخاب نام برند است. که مشاورین ما در ثبت شرکت تکسفیر این موضوع را برای شما حل کرده اند ما در ابتدا از نام پیشنهادی شما استعلام میگیریم و شما را در انتخاب نامی متمایز همراهی خواهند کرد.و پیشنهاد های خوبی را برای شما خواهیم داشت

پس از انتخاب نام برند، مراحل ثبت برند دراردبیل اصفهان به قرار ذیل است :

1)تکمیل فرم مربوطه در سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir  

این مراحل شامل اطلاعات مالک ، مشخصات دریافت کننده ابلاغیه ، بارگذاری ضمائم اظهارنامه ، بازبینی تمامی اطلاعات و ضمائم بارگذاری شده برای حصول اطمینان از صحت اطلاعات ، پرداخت هزینه ثبت اظهارنامه می باشد.

2)دریافت رمز اظهارنامه و کد پیگری

3)بررسی اولیه توسط کارشناس مربوطه بعد از واریز هزینه اظهارنامه پرونده. ( پس از تکمیل اطلاعات در سامانه پاسخ اداره ممکن است یکی از سه وضعیت اخطار نقص / رد پرونده / آگهی نوبت اول باشد. در حالت آگهی نوبت اول یعنی اشکالی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته و می بایست نسبت به ارائه مدارک اقدام نمایید. )

4)ارائه مدارک به اداره مالکیت معنوی

5)پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول

که ما هزینه ی کلیه ی مراحل را یکجا به شما گفته و در حین انجام مراحل ثبت برند هیچگونه هزینه را به قرار داد شما اضافه نمیکنیم و گواهی ثبت برند شما را به شما تحویل میدهیم در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

02632401712

09125934724

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر

با ما در تماس باشید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.