ثبت برند در نهاوند

ثبت برند از جمله امور مهمی می باشد که برای هر صاحب حرفه ای در عرصه تجارت موردنیاز می باشد چرا که با استقاده از ثبت برند خود علاوه بر توسعه فعالیت های خود در بازار رقابت تجاری از سوء استفاده سایر رقبا که در صنف شما مشغول فعالیت هستند جلوگیری می شود.

در زیر به اختصار مراحل ثبت برند در نهاوند برای آشنایی شما خواننده گرامی ارائه می گردد:برای انجام کلیه ی امور ثبتی خود از جمله ثبت برند در کرج و ثبت شرکت در کرج با ما در تماس باشید

ثبت برند

از آنجایی که شهرستان نهاوند در غرب کشور ایران واقع می باشد و در جنوب غربی استان همدان قرار دارد می تواند موقعیت مناسبی جهت کسب و کار و تاسیس شرکت باشد و این شهر سومین شهر بزرگ بعد از همدان و ملایر در استان همدان می باشد

و جمعیتی بالغ بر بیش از 75 هزار نفر می باشند که جهت کاهش بیکاری افراد سرمایه گذار و متخصص در شهر نهاوند می توانند شرکت تاسیس نمایند و جوانان شهر نهاوند از موقعیت شغلی بسیاری برخوردار گردند.

شما می توانید با تماس به موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر برترین مجری ثبت شرکت با دارا بودن سابقه درخشان در امور ثبتی آماده ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت تغییرات شرکت، تغییرات شرکت و سایر امور ثبتی دیگر با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن توسط کارشناسان و وکلای مجرب می باشد تماس حاصل فرمایید.

برای ثبت برند در نهاوند مدارک مختلف و همچنین مراحل زیادی وجود دارد که به اختصار توضیحی در ارتباط با ثبت برند و مرحل آن خدمت شما ارائه می گردد:

اولین اقدام جهت ثبت برند ، انتخاب نام برند است. مشاورین ما در ثبت برند تکسفیر از نام پیشنهادی شما استعلام گرفته و شما را در انتخاب نامی متمایز همراهی خواهند کرد.

پس از انتخاب نام برند

پس از انتخاب نام برند، مراحل ثبت برند در نهاوند به قرار ذیل است :

_ تکمیل فرم مربوطه در سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir  

این مراحل شامل اطلاعات مالک ، مشخصات دریافت کننده ابلاغیه ، بارگذاری ضمائم اظهارنامه ، بازبینی تمامی اطلاعات و ضمائم بارگذاری شده برای حصول اطمینان از صحت اطلاعات ، پرداخت هزینه ثبت اظهارنامه می باشد.

- دریافت رمز اظهارنامه و کد پیگری

_ بررسی اولیه توسط کارشناس مربوطه بعد از واریز هزینه اظهارنامه پرونده. ( پس از تکمیل اطلاعات در سامانه پاسخ اداره ممکن است یکی از سه وضعیت اخطار نقص / رد پرونده / آگهی نوبت اول باشد. در حالت آگهی نوبت اول یعنی اشکالی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته و می بایست نسبت به ارائه مدارک اقدام نمایید. )

- ارائه مدارک به اداره مالکیت معنوی

- پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول

ثبت علامت تجاری

در صورتی که تا سی روز پس از انتشار آگهی نسبت به علامت مورد تقاضا اعتراضی به عمل نیاید می توان نسبت به آگهی نوبت دوم اقدام نمود.

ما میتوانیم شما را از مدارک ثبت برند،مراحل ثبت برند،مزایای ثبت برند ،مدت زمان لازم برای ثبت برند اگاه کنیم

هر گاه علامت ثبت شده، ظرف سه سال از تاریخ ثبت آن ، از طرف صاحب علامت یا قائم مقام یا نماینده قانونی او ، بدون عذر موجه ، مورد استفاده تجاری در ایران یا در خارجه قرار نگیرد، هر ذی نفعی می تواند ابطال آن را از دادگاه درخواست نماید.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

02632401712

09125934724

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر

با ما در تماس باشید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.