ثبت برند در ناحیه صنعتی خصوصی جواد آباد

ثبت برند از جمله امور مهمی می باشد که برای هر صاحب حرفه ای در عرصه تجارت موردنیاز می باشد چرا که با استقاده از ثبت برند خود علاوه بر توسعه فعالیت های خود در بازار رقابت تجاری از سوء استفاده سایر رقبا که در صنف شما مشغول فعالیت هستند جلوگیری می شود.

در زیر به اختصار مراحل ثبت برند در ناحیه صنعتی خصوصی جواد آباد برای آشنایی شما خواننده گرامی ارائه می گردد:ما میتوانیم شما را به نحو احسنت همراهی کنیم و به به صورت حرفه ای اقتصاد و کسب و کار شما رشد دهیم تنها کافیست با مراجعه به موسسه ی تکسفیر کلیه مراحل ثبت برند خود را به ما بسپارید

جوادآباد در یکی از شهرهای استان تهران واقع می باشد که این شهر مرکز بخش جوادآباد شهرستان ورامین می باشد.

برای ایجاد یک فرصت شغلی جدید در مراکز شهری و روستایی که یک کارآفرینی برای اشخاص متخصص و کاردان و همچنین سرمایه گذاران تاسیس شرکت به شمار می رود

ثبت برند

می بایست در جهت فعالیت کاری و راه اندازی شرکت آن را به ثبت برسانند که ثبت شرکت در ناحیه صنعتی خصوصی جوادآباد دارای مزایای بسیاری از قبیل حق شرکت در مناقصات و همچنین حق داشتن بیمه برای شرکت و انتخاب نام مناسب برای شرکت برخوردار می شوند.

شهر جواد آباد ، بزرگترین بخش شهرستان ورامین استان تهران در 35 کیلومتری جنوب تهران واقع است که بالغ بر بیش از 26 هزار نفر جمعیت، یکی از بزرگترین تولید کننده محصولات کشاورزی و دامی استان تهران به شمار می رود.

جوادآباد تنها شهر استان تهران است که فقط یک بانک و یک داروخانه دارد و از این لحاظ یکی از محروم ترین مناطق استان تهران به شمار می رود هرچند که با حضور وزیر بهداشت در این شهر ، زمینه توسعه فعالیت های بهداشتی و درمانی فراهم شده و مردم این شهر به آینده درمانی خود در این شهر امیدوار شده اند.

فاصله 25 کیلومتری روستاها از مرکز شهر جواد آباد توسط بیماران به این امید طی می شود که در این منطقه به امکانی برای زنده ماندن دست پیدا کنند که در این شهر نیز هیچ امکانی وجود ندارد.

در حالی که در این شهر می توان فرصت های شغلی بسیاری را به وجود دارد و به کمک و شراکت سرمایه گذاران با افراد متخصص به ایجاد و تشکیل یک درمانگاه محلی تاسیس نمود تا هم مشکلاتی از قبیل بهداشت و درمان در این شهر رفع شود و همچنین برای افراد تحصیل کرده در این درمانگاه فرصت شغلی ایجاد گردد تا خدمت گذار مردم این شهر شوند و در این لطف بزرگ الهی بهره مند شوند.

در سفر وزیر بهداشت به بخش جواد آباد، دستورات لازم جهت رسیدگی به وضعیت بهداشتی و درمانی این بخش صادر شد که امید می رود با پیگیری مسوولین این مشکل برطرف شود.

رئیس شبکه بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی شهرستان ورامین در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به جمعیت شهری 16 هزار نفری و درجه شهری جواد آباد ، تنها یک داروخانه به این شهر تعلق می گیرد.

مراحل ثبت برند

مراحل ثبت برند شما در موسسه ی حقوقی ثبتی تکسفیر به نحو احسنت به پایان میرسد کم بودن جمعیت شهری این شهر، صرفه اقتصادی مناسبی برای حضور در بخش خصوصی برای دایر کردن داروخانه جدید به همراه ندارد هرچند که اگر کسی بخواهد اقدام به دایر نمودن داروخانه در جواد آباد بکند، شبکه بهداشت در دریافت آن مجوزهای لازم را به او می دهد.

هم اکنون تنها داروخانه شهر جواد آباد تا ساعت 21 باز است و برای بیمارانی که پس از این ساعت به مرکز شبانه روزی درمانی مراجعه کرده و نیاز به دارو دارند ، در قسمتی از این مرکز درمانی بیش از 300 قلم دارو تعبیه شده تا بیماران حداقل داروهای مورد نیاز را دریافت کنند.

اما در این شهر نیازهای بسیاری برای مردم آن وجود دارد که می بایست در ایجاد شغلی مناسب در این شهر برآیند و با سرمایه گذاری سرمایه گذاران با افراد متخصص می توان در جهت رفع نیازهای مردم این شهر برآمد.

شما می توانید با تماس به موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر برترین مجری ثبت شرکت با دارا بودن سابقه درخشان در امور ثبتی آماده ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت تغییرات شرکت، تغییرات شرکت و سایر امور ثبتی دیگر با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن توسط کارشناسان و وکلای مجرب می باشد تماس حاصل فرمایید.

برای ثبت برند در ناحیه صنعتی خصوصی جواد آباد مدارک مختلف و همچنین مراحل زیادی وجود دارد که به اختصار توضیحی در ارتباط با ثبت برند و مرحل آن خدمت شما ارائه می گردد:

اولین اقدام جهت ثبت برند ، انتخاب نام برند است. مشاورین ما در ثبت برند تکسفیر از نام پیشنهادی شما استعلام گرفته و شما را در انتخاب نامی متمایز همراهی خواهند کرد.

پس از انتخاب نام برند، مراحل ثبت برند در ناحیه صنعتی خصوصی جواد آباد به قرار ذیل است :

_ تکمیل فرم مربوطه در سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir  

این مراحل شامل اطلاعات مالک ، مشخصات دریافت کننده ابلاغیه ، بارگذاری ضمائم اظهارنامه ، بازبینی تمامی اطلاعات و ضمائم بارگذاری شده برای حصول اطمینان از صحت اطلاعات ، پرداخت هزینه ثبت اظهارنامه می باشد.

- دریافت رمز اظهارنامه و کد پیگری

_ بررسی اولیه توسط کارشناس مربوطه بعد از واریز هزینه اظهارنامه پرونده. ( پس از تکمیل اطلاعات در سامانه پاسخ اداره ممکن است یکی از سه وضعیت اخطار نقص / رد پرونده / آگهی نوبت اول باشد. در حالت آگهی نوبت اول یعنی اشکالی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته و می بایست نسبت به ارائه مدارک اقدام نمایید. )

- ارائه مدارک به اداره مالکیت معنوی

- پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول

در صورتی که تا سی روز پس از انتشار آگهی نسبت به علامت مورد تقاضا اعتراضی به عمل نیاید می توان نسبت به آگهی نوبت دوم اقدام نمود.

با سپردن مراحل ثبت برند خود به موسسه ی حقوقی تکسفیر سالها میتوانید در کارخود پیشرفت گنید

هر گاه علامت ثبت شده، ظرف سه سال از تاریخ ثبت آن ، از طرف صاحب علامت یا قائم مقام یا نماینده قانونی او ، بدون عذر موجه ، مورد استفاده تجاری در ایران یا در خارجه قرار نگیرد، هر ذی نفعی می تواند ابطال آن را از دادگاه درخواست نماید.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت برند تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

02632401712

09125934724

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر

با ما در تماس باشید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.