ثبت برند در نائین

مراحل ثبت برند در نائین را به موسسه ی حقوقی تکسفیر بسپارید شهر نائین از شهرهای کویری در استان اصفهان می باشد که قدمتی بیش از 3000 سال را دارد که وجود مسجد جامع در شهر نائین قدمت داشتن این شهر را عنوان می کند. که شهرت جهانی که این شهر گرفته است مربوط به فرش و عبای مشهر نائین می باشد.

شما با ثبت برند در نائین می توانید از موقعیت های شغلی بیشتری برخوردار گردید تا مزایای ثبت برند و ثبت شرکت را به کار بگیرید

با ثبت برند در نائین میتوانید در شغل و حرفه ی خود محبوبیت کسب نمایید و کیفیت محصولات خود را در کمال آرامش بالا ببرید

از رایج ترین و معتبرترین صنایع در نائین عبا بافی می باشد. از مراکز مهم عبابافی نائین شهر در محمدیه واقع است. در این نمایشگاه‌ها تنوع قالی‌های دستباف در ابعاد کوچک و وجود رنگ ها و نقش‌های مختلف محسور کننده می باشد. علاوه بر آن در این سرداب‌ها می‌توانید از نزدیک شاهد هنرنمایی استادان عبابافی و گلیم بافی شوید.

ثبت برند

شما می توانید جهت انجام و ثبت شرکت، ثبت تغییرات شرکت و... به موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر با بیش از ده سال سابقه درخشان تماس بگیرید و در کمترین زمان ممکن امور ثبتی خود را به ثبت برسانید.

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر برترین مجری فوق تخصصی ثبتی، آماده ارائه خدمات ثبت شرکت در نائین و ثبت تغییرات شرکت و سایر امور ثبتی در تمامی استان ها و شهرستان های کل کشور می باشد.

شما می توانید اطلاعات خود را در زمینه ثبت شرکت، ثبت تغییرات شرکت و ثبت برند از طریق کارشناسان مجرب و متخصص موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر تکمیل نمایید.

اولین اقدام جهت ثبت برند ، انتخاب نام برند است. مشاورین ما در ثبت برند تکسفیر از نام پیشنهادی شما استعلام گرفته و شما را در انتخاب نامی متمایز همراهی خواهند کرد.

پس از انتخاب نام برند، مراحل ثبت برند در نائین به قرار ذیل است :

_ تکمیل فرم مربوطه در سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir  

این مراحل شامل اطلاعات مالک ، مشخصات دریافت کننده ابلاغیه ، بارگذاری ضمائم اظهارنامه ، بازبینی تمامی اطلاعات و ضمائم بارگذاری شده برای حصول اطمینان از صحت اطلاعات ، پرداخت هزینه ثبت اظهارنامه می باشد.

- دریافت رمز اظهارنامه و کد پیگری

_ بررسی اولیه توسط کارشناس مربوطه بعد از واریز هزینه اظهارنامه پرونده. ( پس از تکمیل اطلاعات در سامانه پاسخ اداره ممکن است یکی از سه وضعیت اخطار نقص / رد پرونده / آگهی نوبت اول باشد. در حالت آگهی نوبت اول یعنی اشکالی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته و می بایست نسبت به ارائه مدارک اقدام نمایید. )

- ارائه مدارک به اداره مالکیت معنوی

- پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول

در صورتی که تا سی روز پس از انتشار آگهی نسبت به علامت مورد تقاضا اعتراضی به عمل نیاید می توان نسبت به آگهی نوبت دوم اقدام نمود.

موسسه ی حقوقی تکسفیر کلیه پرسش ها و سولات شما را در زمینه های مختلف ثبتی به انجام میرساند

هر گاه علامت ثبت شده، ظرف سه سال از تاریخ ثبت آن ، از طرف صاحب علامت یا قائم مقام یا نماینده قانونی او ، بدون عذر موجه ، مورد استفاده تجاری در ایران یا در خارجه قرار نگیرد، هر ذی نفعی می تواند ابطال آن را از دادگاه درخواست نماید

ویژگی برند خوب

*پیام محصول را به مصرف کننده برساند .

*باعث افزایش فروش شود .

*این نام از لحاظ قانونی قابل شناسائی باشد .

*تلفظ آن ساده و روان باشد .

*به خاطر سپردن آن آسان باشد .

*توجه مصرف کننده را به خود جلب کند .

*مزایای استفاده از محصول را در خود داشته باشد .

*موقعیت محصول را درمیان محصولات رقیب مشخص سازد .

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

02632401712

09125934724

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر

با ما در تماس باشید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.