ثبت برند در حمیدیه

برای هر صاحب حرفه ای داشتن یک برند معتبر از ضروری ترین ابزارهای مهم برای انجام کارهای تبلیغاتی و مطرح شدن در بازار تجاری می باشد.

جهت توسعه بیشتر کسب و کار خود پیشنهاد می شود که ثبت برند نمایید تا از مزایایی که ثبت برند در اختیار شما قرار می دهد به راحتی استفاده نموده و قله های پیشرفت را طی نمایید.

چنانچه شما از صاحبان مشاغل هستید و میخواهید در عرصه تجارت به رشد قابل ملاحظه ای برسید و نام تجاری خود را به گونه ای به ثبت رسانید که دیگران نتواند از اسم شما در بازار استفاده ناصحیح نمایند بهتر است که قبل از هرچیز اقدام به ثبت برند خود نمایید و با انجام تبلیغات و برندینگ بتوانید به موفقیت و سود بیشتری در بین سایر رقبا برسید.

ثبت برند

شهرستان حمیدیه یکی از شهرستان‌های استان خوزستان در جنوب غربی ایران است. مرکز این شهرستان شهر حمیدیه است و شامل ۲بخش و ۴دهستان است.

این شهرستان با انتزاع از شهرستان اهواز در مجموع شامل بخش مرکزی با توابع دهستان کرخه و دهستان دهکده و بخش گمبوعه با توابع دهستان طراح و دهستان جهاد، در ۱۲دیماه ۱۳۹۱توسط هیئت وزیران تصویب و ابلاغ شد.کلیه ی امور ثبتی خود را به موسسه ی حقوقی تکسفیر بسپارید

شما می توانید با تماس به موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر برترین مجری ثبت شرکت با دارا بودن سابقه درخشان در امور ثبتی آماده ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت تغییرات شرکت، تغییرات شرکت و سایر امور ثبتی دیگر با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن توسط کارشناسان و وکلای مجرب می باشد تماس حاصل فرمایید.

برای ثبت برند در حمیدیه مدارک مختلف و همچنین مراحل زیادی وجود دارد که به اختصار توضیحی در ارتباط با ثبت برند و مراحل آن خدمت شما ارائه می گردد:

اولین اقدام جهت ثبت برند ، انتخاب نام برند است. مشاورین ما در ثبت برند تکسفیر از نام پیشنهادی شما استعلام گرفته و شما را در انتخاب نامی متمایز همراهی خواهند کرد.

 مراحل ثبت برند در حمیدیه

برای انجام مراحل ثبت برند با ما در ارتباط باشید

_ 1تکمیل فرم مربوطه در سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir  

این مراحل شامل اطلاعات مالک ، مشخصات دریافت کننده ابلاغیه ، بارگذاری ضمائم اظهارنامه ، بازبینی تمامی اطلاعات و ضمائم بارگذاری شده برای حصول اطمینان از صحت اطلاعات ، پرداخت هزینه ثبت اظهارنامه می باشد.

- 2دریافت رمز اظهارنامه و کد پیگری

_ 3بررسی اولیه توسط کارشناس مربوطه بعد از واریز هزینه اظهارنامه پرونده. ( پس از تکمیل اطلاعات در سامانه پاسخ اداره ممکن است یکی از سه وضعیت اخطار نقص / رد پرونده / آگهی نوبت اول باشد. در حالت آگهی نوبت اول یعنی اشکالی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته و می بایست نسبت به ارائه مدارک اقدام نمایید. )

- 4ارائه مدارک به اداره مالکیت معنوی

- 5پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول

در صورتی که تا سی روز پس از انتشار آگهی نسبت به علامت مورد تقاضا اعتراضی به عمل نیاید می توان نسبت به آگهی نوبت دوم اقدام نمود.

ثبت برند، در دفتر مخصوصی با قید مراتب ذیل به عمل می آید :

تنها فعالیت شما برای ثبت برند تهیه ی مدارک ثبت برند میباشد

تاریخ و شماره ترتیب اظهارنامه

– تاریخ و شماره ثبت علامت

– اسم و اقامتگاه و تابعیت صاحب علامت و مرکز اصلی موسسه او

– و اسم و اقامتگاه و تابعیت صاحب علامت و مرکز اصلی موسسه او

– اسم و اقامتگاه وکیل او در تهران ، در صورتی که اظهارنامه توسط وکیل داده شده باشد

– رشته تجارت یا نوع صنعت صاحب علامت

– اسامی و اوصاف محصول یا طبقات محصولاتی که علامت برای تشخیص و امتیاز آن اختیار شده است

– تعریف علامت به طور اجمال، با تعیین اجزایی که تقاضاکننده می خواهد حق استعمال انحصاری آن را برای خود تخصیص دهد

– حق الثبتی که دریافت می شود

– امضای درخواست کننده با قائم مقام او ، به طریقی که قسمتی از امضای او در روی صفحه و قسمتی در روی علامت باشد

– امضای رئیس اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی یا قائم مقام او .

مراحل ثبت برند و نام تجاری شما در موسسه حقوقی تکسفیر به نحو احسنت به پایان میرسد

ثبت برند و شرکت

سولات خود را در زمینه های گوناگون ثبتی مانند مدارک مربوط به ثبت برند و یا ثبت شرکت خود،هزینه ی آن،مدت زمان لازم برای انجام کار خود با کارشناسان ثبتی ما در ارتباط باشید

هر گاه علامت ثبت شده، ظرف سه سال از تاریخ ثبت آن ، از طرف صاحب علامت یا قائم مقام یا نماینده قانونی او ، بدون عذر موجه ، مورد استفاده تجاری در ایران یا در خارجه قرار نگیرد، هر ذی نفعی می تواند ابطال آن را از دادگاه درخواست نماید.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرماییدما میتوانیم کلیه ی امور ثبتی را برای شما به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود اهداف ما رضایتمندی مشتری است و برای به هدف رساندن شما تمام تلاش خود را داریم.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

02632401712

09125934724

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر

با ما در تماس باشید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.