ثبت برند در تفت

با ثبت برند در تفت امور اقتصادی خود و تجارت خود را سروسامان دهید برای رفع نیازهای خود و جامعه می بایست در یک زمینه شغلی و حرفه کاری فعالیت نمود تا تولیدات و اقتصاد کشور گسترش یابد و همچنین برای ایجاد شغل نیز نیاز به سرمایه و تخصص مورد نیاز می باشد

که با شراکت سرمایه گذاران و افراد دارای حرفه با هم شراکت نموده و ثبت شرکت و ثبت برند نمایند تا در کنار هم با حق و حقوق مشخص و تعیین شده به فعالیت و رونق کاری خود ادامه دهند همچنین پس از ثبت شرکت خود با به ثبت رسانیدن برند خود می توانید وارد عرصه برندینگ تجاری شوید و از شهرت و اعتبار خاصی در بین سایر رقبا بهره مند گردید

با ثبت برند در تفت به رشد کاری خود دست یابید

شهر تفت از جمله شهرهای استان یزد در کشور ایران است که در جنوب غربی استان یزد واقع شده است که دارای دو قسمت شمالی و جنوبی می باشد که جمعیتی معادل بیش از 40 هزار نفر در آن زندگی می کنند

از محصولات عمده ی کشاورزی در این شهر می‌توان به گندم، جو، بنشن، تره بار، انار، هلو، زردآلو، گوجه و گردو را اشاره نمود، که میوه انار در شهر تفت فراوان و به دلیل آبدار بودن و قابلیت نگهداری بالای آن از کیفیت مناسب و خوبی برخوردار بوده و به نقاط دیگر کشور و خارج از کشور صادر می‌گردد. که جهت تغییرات شرکت می توانید به موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر تماس حاصل فرمایید تا توسط کارشناسان مجرب و باتجربه راهنمایی کامل گردید و همچنین مردم این علاوه بر کشت و کشاورزی به دام داری نیز می‌پردازند.

ثبت برند و لوگو

صنایع دستی در این شهر شامل قالی بافی، گیوه دوزی و کاشیکاری را می توان نام برد که توسط بانوان شهر تفت در کارگاه ها و منازل خود تهیه می کنند که جهت رونق بیشتر و داشتن کار برای خود می توانید ثبت شرکت نمایید تا در زیر سایه مزایای آن بتوانید تبلیغات گسترده ای نموده و باعث رشد بیشتر صایع دستی در این شهر بگردید.

این شهر از بناهای تاریخی بسیاری نیز برخوردار است که عبارتند از: قلعه گرمسیر، آسیاب آبی،

عقاب کوه، بازار شاه ولی و ...

تمامی شرکت داران می توانند جهت ثبت تغییرات شرکت که شامل:تغییرنام، آدرس و خیلی از تغییراتی که لازم می باشد داشته باشند به موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر جهت بعه انجام رساندن این امور ثبتی تماس حاصل فرمایند تا با کمترین هزینه و با کمترین زمان ممکن یک ثبت شرکت موفقی را تجربه نماید.

اولین اقدام جهت ثبت برند ، انتخاب نام برند است. مشاورین ما در ثبت برند تکسفیر از نام پیشنهادی شما استعلام گرفته و شما را در انتخاب نامی متمایز همراهی خواهند کرد.

طبق گفته ها میتوانید با ثبت شرکت و ثبت برند در تفت به موفقیت برسید و محبوبیت کسب کنید

پس از انتخاب نام برند، مراحل ثبت برند در تفت به قرار ذیل است :

_ تکمیل فرم مربوطه در سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir  

این مراحل شامل اطلاعات مالک ، مشخصات دریافت کننده ابلاغیه ، بارگذاری ضمائم اظهارنامه ، بازبینی تمامی اطلاعات و ضمائم بارگذاری شده برای حصول اطمینان از صحت اطلاعات ، پرداخت هزینه ثبت اظهارنامه می باشد.

- دریافت رمز اظهارنامه و کد پیگری

_ بررسی اولیه توسط کارشناس مربوطه بعد از واریز هزینه اظهارنامه پرونده. ( پس از تکمیل اطلاعات در سامانه پاسخ اداره ممکن است یکی از سه وضعیت اخطار نقص / رد پرونده / آگهی نوبت اول باشد. در حالت آگهی نوبت اول یعنی اشکالی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته و می بایست نسبت به ارائه مدارک اقدام نمایید. )

- ارائه مدارک به اداره مالکیت معنوی

- پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول

در صورتی که تا سی روز پس از انتشار آگهی نسبت به علامت مورد تقاضا اعتراضی به عمل نیاید می توان نسبت به آگهی نوبت دوم اقدام نمود.

هرگونه پرسشی در جهت ثبت برند در تفت یا هر شهر و استانی در هر طبقه ای که خواستید با موسسه ی حقوقی تکسفیر هماهنگ شوید برای کسب اطلاعات در زمینه ی ثبت برند،ثبت شرکت،اخذ کد اقتصادی با ما در ارتباط باشید.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت برند تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

02632401712

09125934724

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر

برای ثبت برند در کرج و ثبت شرکت در کرج با ما در تماس باشید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.