جهت اینکه بتوانید کسب و کار خود را قانونی و رسمی و توسعه بخشید بهتر است ثبت برند نمایید. تا با اعمال ثبت علامت تجاری خود که یکی از مهمترین و بهترین مراحل آغاز یک کسب و کار به صورت حرفه ای و قانونی می باشد تا بستر مناسبی را جهت رشد و توسعه کار و فعالیت خود فراهم آورید.

و در به وجود آمدن کسب اعتبار بیشتر و مطمئن برای مالکین و سرمایه گذاران و سهامداران ایجاد نمایید.برای ثبت برند و ثبت برند در کرج با ما تماس بگیرید ما میتوانیم شما را به هدف تان که ثبت برند است برسانیم تنها کافیست به موسسه ی تکسفیر مراجعه کنید

شهر اهواز یکی از شهرهای کلان کشور ایران است و مرکز استان خوزستان می باشد. ما امروز قصد داریم شما را با نحوه و چگونگی ثبت برند در اهواز آشنا نموده تا بتوانید با تاسیس یک شرکت و یا حتی موسسه ثبت شرکت موفقی را تجربه نمایید. پس با ما همراه باشید.

نحوه ثبت برند در اهواز

جمعیت اهواز بالغ بر بیش از 1 میلیون نفر جمعیت دارد. و هفتمین شهر پر جمعیت کشور ایران محسوب می شود. و یکی از شهرهای وسیع و گسترده ای به شمار می رود.

از لحاظ صنعت، این شهر بزرگترین تولیدکننده نفت در کشور ایران به حساب می آید که علاوه بر این شرکت ملی حفاری نیز یکی از بزرگترین شرکت حفاری در کشور ایران است و این شرکت در اهواز قرار دارد که این شهر به تعدادی کارخانه های بزرگی که به عنوان کارخانه مادر به حساب می آید در اهواز واقع هستند.

که می توانند جهت تغییرات شرکت به موسسه حقوقی تکسفیر جهت ثبت تغییرات شرکت و امور ثبتی دیگر با سال ها تجربه مفید تماس حاصل نمایند تا کارشناسان و وکلای مجرب ما در سریعترین زمان ممکن و با دادن اطلاعات کامل درخواست های شما عزیزان را به ثبت برسانند.

اکنون در اهواز 13 دانشکده و 170 رشته در دانشگاه فعال می باشند و دانشگاه جندی شاپور یک دانشگاه مستقل در جهت رشته های پزشکی می باشد. دانشگاه شهید چمران نیز در اهواز واقع است که یکی از 4 دانشگاه بزرگ کشور ایران می باشد که دارای فضای آموزشی بزرگ و گسترده ای است.

و قدمت طولانی این دانشگاه دارد و سالانه چندین دانشجو از این دانشگاه فارق التحصیل شده و هر دانشجویی پس لز فراغت از تحصیل جویای کار می باشد که جوانان می توانند در زمانی که در دانشگاه تحصیل می کنند در کنار درس حرفه ای را بیاموزند که پس از اتمام تحصیل با مدرک دانشگاهی خود و حرفه ای که آموخته اند ایجاد شغل و کارآفرینی نمایند

و با این کار حتی جوانان هم سال خود را نیز دارای شغل نمایند و با ثبت برند در اهواز می توانند حرفه و شرکت خود را با امتیازاتی که کسب می کنند گسترده نموده و موفقیت های بیشتری را برای خود کسب نمایند انجام امور ثبتی و ثبت برند خود را به ما بسپارید.

 

مراحل ثبت برند در اهواز

مراحل ثبت برند در اهواز

پس از انتخاب نام برند، مراحل ثبت برند در اهواز به قرار ذیل است ما میتوانیم شما را به نحو احسنت در زمینه ی ثبت برند راهنمایی کنیم و یک مشاوره دقیق در زمینه ی ثبت برند برای شما داشته باشیم :

_ تکمیل فرم مربوطه در سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir  

این مراحل شامل اطلاعات مالک ، مشخصات دریافت کننده ابلاغیه ، بارگذاری ضمائم اظهارنامه ، بازبینی تمامی اطلاعات و ضمائم بارگذاری شده برای حصول اطمینان از صحت اطلاعات ، پرداخت هزینه ثبت اظهارنامه می باشد.

- دریافت رمز اظهارنامه و کد پیگری

_ بررسی اولیه توسط کارشناس مربوطه بعد از واریز هزینه اظهارنامه پرونده. ( پس از تکمیل اطلاعات در سامانه پاسخ اداره ممکن است یکی از سه وضعیت اخطار نقص / رد پرونده / آگهی نوبت اول باشد. در حالت آگهی نوبت اول یعنی اشکالی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته و می بایست نسبت به ارائه مدارک اقدام نمایید. )

- ارائه مدارک به اداره مالکیت معنوی

- پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول

در صورتی که تا سی روز پس از انتشار آگهی نسبت به علامت مورد تقاضا اعتراضی به عمل نیاید می توان نسبت به آگهی نوبت دوم اقدام نمود.

ثبت علامت، در دفتر مخصوصی با قید مراتب ذیل به عمل می آید :

تاریخ و شماره ترتیب اظهارنامه – تاریخ و شماره ثبت علامت

– اسم و اقامتگاه و تابعیت صاحب علامت و مرکز اصلی موسسه او

– و اسم و اقامتگاه و تابعیت صاحب علامت و مرکز اصلی موسسه او

– اسم و اقامتگاه وکیل او در تهران ، در صورتی که اظهارنامه توسط وکیل داده شده باشد

– رشته تجارت یا نوع صنعت صاحب علامت

– اسامی و اوصاف محصول یا طبقات محصولاتی که علامت برای تشخیص و امتیاز آن اختیار شده است

– تعریف علامت به طور اجمال، با تعیین اجزایی که تقاضاکننده می خواهد حق استعمال انحصاری آن را برای خود تخصیص دهد

– حق الثبتی که دریافت می شود

– امضای درخواست کننده با قائم مقام او ، به طریقی که قسمتی از امضای او در روی صفحه و قسمتی در روی علامت باشد

– امضای رئیس اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی یا قائم مقام او .

برای کسب اطلاعات بیشتر در کلیه ی زمینه های ثبتی با ما در ارتباط باشید و مراحل ثبت برند و ثبت شرکت خود رابه ما بسپارید

هر گاه علامت ثبت شده، ظرف سه سال از تاریخ ثبت آن ، از طرف صاحب علامت یا قائم مقام یا نماینده قانونی او ، بدون عذر موجه ، مورد استفاده تجاری در ایران یا در خارجه قرار نگیرد، هر ذی نفعی می تواند ابطال آن را از دادگاه درخواست نماید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

با ما در تماس باشید.

بیشتر بدانیم: ثبت برند مادرید

مرجع رسمی و مرکز مالکیت معنوی ثبت برند در اهواز

مرکز مالکیت معنوی، مرجع رسمی ثبت برند در اهواز، تحت نظر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور فعالیت می‌کند و به قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران وابسته است. تمام مقررات و دستورالعمل‌ها مربوط به ثبت برند از طریق این سازمان اعلام می‌شوند. موسسات ثبت برند در استان خوزستان نیز تحت نظارت این سازمان فعالیت می‌کنند.

بر اساس این قوانین، برندهای لاتین و نام‌های انگلیسی و عربی نیز می‌توانند با رعایت مقررات مربوطه، به ثبت رسمی برسند. فرآیند ثبت برند به انجام روال قانونی برای ثبت یک علامت تجاری به اسم یک یا چند فرد اشاره دارد که نام و نشان تجاری از نظر قانونی به رسمیت شناخته می‌شود.

مدارک مورد نیاز ثبت برند در اهواز برای اشخاص حقیقی

  1. شناسنامه و کارت ملی متقاضی
  2. مجوز فعالیت (جواز تاسیس، پروانه بهره‌برداری و یا گواهی دیگر از نهادهای قانونی)
  3. کارت بازرگانی برای ثبت برند لاتین در اهواز

مدارک مورد نیاز ثبت برند در اهواز برای اشخاص حقوقی

  1. کارت ملی و شناسنامه متقاضی
  2. روزنامه رسمی تاسیس یا آخرین تغییرات شرکت
  3. کارت بازرگانی برای ثبت برند لاتین در استان خوزستان
  4. مجوز فعالیت (جواز تاسیس، پروانه بهره‌برداری و یا گواهی دیگر از نهادهای قانونی در اهواز)

با این مدارک، می‌توانید به راحتی برند خود را در اهواز ثبت کرده و حقوق مالکیت معنوی خود را حفظ نمایید.

 

جمع‌بندی

 در اهواز، یک شهر پرجمعیت و مهم اقتصادی، ثبت برند به وسیلهٔ مرکز مالکیت معنوی زیر نظر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امکان‌پذیر است. این فرآیند شامل مراحلی چون تکمیل فرم مربوطه، پرداخت هزینه، و دریافت رمز اظهارنامه می‌شود.

سوالات متداول

  1. چه مراحلی برای ثبت برند در اهواز وجود دارد؟

    • مراحل شامل تکمیل فرم اداره مالکیت معنوی، دریافت رمز اظهارنامه، بررسی اولیه، ارائه مدارک، و پرداخت هزینه‌های ثبت می‌شود.
  2. آیا برندهای لاتین و نام‌های انگلیسی و عربی نیز می‌توانند در اهواز ثبت شوند؟

    • بله، با رعایت مقررات مربوطه، برندهای لاتین و نام‌های انگلیسی و عربی نیز می‌توانند به ثبت رسمی برسند.
  3. مراکز مختلف ثبت برند در استان خوزستان چه وابستگی‌هایی دارند؟

    • مراکز ثبت برند در استان خوزستان تحت نظارت مرکز مالکیت معنوی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور فعالیت می‌کنند.
  4. چه مدارکی برای ثبت برند برای اشخاص حقیقی و حقوقی مورد نیاز است؟

    • مدارک برای افراد حقیقی شامل شناسنامه، کارت ملی، مجوز فعالیت، و کارت بازرگانی می‌شوند. برای اشخاص حقوقی شامل کارت ملی، شناسنامه، روزنامه رسمی تاسیس، کارت بازرگانی، و مجوز فعالیت می‌باشد.
  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.