ثبت برند در الوند

ثبت برند از جمله امور مهمی می باشد که برای هر صاحب حرفه ای در عرصه تجارت موردنیاز می باشد چرا که با استقاده از ثبت برند خود علاوه بر توسعه فعالیت های خود در بازار رقابت تجاری از سوء استفاده سایر رقبا که در صنف شما مشغول فعالیت هستند جلوگیری می شود.

در زیر به اختصار مراحل ثبت برند در الوند برای آشنایی شما خواننده گرامی ارائه می گردد:کارشناسان ثبتی تکسفیر میتوانند با به کارگیری تجربه ی خود شما را به نحو احسنت به نتیجه برساند

شهر الوند یکی از دومین شهرهای بزرگ استان قزوین در ۱۴کیلومتری جنوب شرقی شهر قزوین قرار دارد. یکی از بزرگترین شهرهای صنعتی ایران شهر صنعتی البرز در محدوده مستقیم شهر الوند قرار دارد و همچنين شهرک صنعتی لیا در نزدیکی این شهر واقع شده است.

ثبت برند در شهر الوند

شهر الوند از نظر علمي و ورزشي داراي جايگاه ویژه ای است. شعبه‌ای از دانشگاه پیام نور، مؤسسه آموزش عالی کار و موسسه آموزشي خانه كارگر در شهر الوند قرار دارد.

تعدادي از تحصيل كردگان اين شهر جزء نخبگان علمي كشور بوده كه داراي مدارج علمي و عناوين مختلف در المپيادهاي رسمي را دارا مي باشند.

همچنين الوند از نظر ورزشي داراي ورزشكاران شاخص و مطرحي است كه تعدادي از آن ها در رشته هاي مختلف جزء قهرمانان كشوري و جهاني هستند. و با وجود این همه امتیاز در این شهر می توانید جزو اشخاصی باشید که به موفقیت های شغلی و در نتیجه ثبت برند اقدام کنید

جهت انجام مراحل ثبت برند میتوانید با موسسه ی حقوقی و ثبتی تکسفیر در ارتباط باشید و صفر تا صد مراحل را به ما بسپارید و در زمان ،هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید تا بتوانید به پیشرفت و توسعه ی کاری خود بیندیشید

ثبت برند

شما می توانید در امور بسیاری می شود ثبت برند خود را انجام دهید از قبیل ثبت برند خدماتی، ثبت برند حقوقی، ثبت برند صنایع غذایی، ثبت برندگردشگری که امروزه در هر استان و شهری جهت آشنا نمودن با فرهنگ و آثار تاریخی بهتر است ثبت شود، ثبت برند تجاری، ثبت برند صنایع دستی و بسیاری از ثبت برند های دیگر که جهت افزایش تولیدات داخلی باکیفیت می توانید اقدام نمایید.

شما می توانید با تماس به موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر برترین مجری ثبت شرکت با دارا بودن سابقه درخشان در امور ثبتی آماده ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت تغییرات شرکت، تغییرات شرکت و سایر امور ثبتی دیگر با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن توسط کارشناسان و وکلای مجرب می باشد تماس حاصل فرمایید.

ما میتوانیم مراحل ثبت برند را برای شما در کمترین زمان ممکن به پایان برسانیم برای ثبت برند درالوند مدارک مختلف و همچنین مراحل زیادی وجود دارد که به اختصار توضیحی در ارتباط با ثبت برند و مرحل آن خدمت شما ارائه می گردد:

اولین اقدام جهت ثبت برند ، انتخاب نام برند است. مشاورین ما در ثبت برند تکسفیر از نام پیشنهادی شما استعلام گرفته و شما را در انتخاب نامی متمایز همراهی خواهند کرد.

 

پس از انتخاب نام برند، مراحل ثبت برند در الوند به قرار ذیل است

 

(1تکمیل فرم مربوطه در سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir  

این مراحل شامل اطلاعات مالک ، مشخصات دریافت کننده ابلاغیه ، بارگذاری ضمائم اظهارنامه ، بازبینی تمامی اطلاعات و ضمائم بارگذاری شده برای حصول اطمینان از صحت اطلاعات ، پرداخت هزینه ثبت اظهارنامه می باشد.

(2دریافت رمز اظهارنامه و کد پیگری

(3بررسی اولیه توسط کارشناس مربوطه بعد از واریز هزینه اظهارنامه پرونده. ( پس از تکمیل اطلاعات در سامانه پاسخ اداره ممکن است یکی از سه وضعیت اخطار نقص / رد پرونده / آگهی نوبت اول باشد. در حالت آگهی نوبت اول یعنی اشکالی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته و می بایست نسبت به ارائه مدارک اقدام نمایید. )

(4 ارائه مدارک به اداره مالکیت معنوی

(5 پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول

در صورتی که تا سی روز پس از انتشار آگهی نسبت به علامت مورد تقاضا اعتراضی به عمل نیاید می توان نسبت به آگهی نوبت دوم اقدام نمود.

کلیه ی امور ثبتی خود را به ما بسپارید و به صورت حرفه ای به فعالیت خود ادامه دهید و برای گسترش کسب و کار خود از بهترین راه که ثبت برند در زمینه ی کاریتان میباشد استفاده کنید

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بودما تمام تلاش خود را داریم تا بتوانیم شما را به نحو احسنت به موفقیت نزدیک کنیم و برای تحقق اهداف شما تمام نیرو خود را داریم.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

02632401712

09125934724

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر

با ما در تماس باشید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.