ثبت برند در آمل

چنانچه شما از صاحبان مشاغل هستید و میخواهید در عرصه تجارت به رشد قابل ملاحظه ای برسید و نام تجاری خود را به گونه ای به ثبت رسانید که دیگران نتواند از اسم شما در بازار استفاده ناصحیح نمایند

بهتر است که قبل از هرچیز اقدام به ثبت برند خود نمایید و با انجام تبلیغات و برندینگ بتوانید به موفقیت و سود بیشتری در بین سایر رقبا برسید.برای انجام امور ثبتی خود میتوانید به صورت حرفه ای عمل کنید و مراحل ثبت برند خود را به ما بسپارید

شهر آمل در استان مازندران و مرکز شهرستان آمل می باشد.

و یکی از قدیمی‌ترین شهرهای کشور ایران، قطب صنعت و فرهنگ استان مازندران به شمار می رود و یکی از شهرهای مهم ترابری، کشاورزی، گردشگری، معدنی و صنعتی ایران و از مهمترین شهرهای مرتبط به علم در تاریخ معروف به شهر تاریخ و فلسفه است.

ثبت شرکت و ثبت برند

افرادی قصد ثبت شرکت در آمل را دارند از مزایا و فواید بسیاری نه تنها در این شهر بلکه کل کشور برخوردار می گردند و می توانند شعبات بسیاری را در سرتاسر کشور ایجاد نمایند و فعالیت کاری خود را رونق بیشتری ببخشند .

جهت گسترش و سرمایه گذاری در آمل در سال‌های مختلف جهت توسعه صنعت گردگشری و تفریحی آمل مباحث مختلفی بیان گردید و بیشتر به بخش سرمایه‌گذاری به مناطق محلی و روستایی توجه بیشتری شد.

در بخش سرمایه‌گذاری خارجی در سال‌های گذشته شرکت‌های مختلفی از کشورهای کویت، ترکیه و ایتالیا برای سرمایه‌گذاری در واحدهای مختلفی همچون ساخت هتل، تله کابین و مجموعه توریستی به شهر آمل ورود پیدا کردند.

که این خود از موقعیت ویژه ای جهت تاسیس شرکت و ثبت برند در آمل به شمار می رودما میتوانیم شما را به نحو احسنت به سمت موفقیت همراهی کنیم.

تعداد شهرک صنعتی شهر آمل

شهر آمل ۵شهرک صنعتی بزرگ و مستقل را دارا می باشد. که پس از سال ۱۳۴۵با احداث کارخانه‌ها رونق گرفتند و شهر آمل به‌عنوان یکی از قطب های صنعتی در سطح منطقه شناخته شد.

شهرک صنعتی دیگر مهم شهر آمل بابکان نام دارد که در سال ۱۳۸۳با هدف توسعه، تولید و اشتغال احداث گردیده‌است.

و همچنین بزرگترین شهرک صنعتی تخصصی دیزل سنگین ایران با نام دسا و بزرگترین کوره تونلی ایران با نام دیرگداز، بزرگترین کارخانه صنعت آلومینیوم با نام آبسکون و بزرگترین کارخانه تولیدی طیور با نام زربال در شهرستان آمل واقع می باشند.

صنایع غذایی و معدنی شهرستان آمل به عنوان یکی از شهرهای سازنده و تأمین کننده مواد غذایی کشور ایران به حساب می آید. مانند کارخانه لبنی و گوشتی کاله.

اقتصاد در آمل

با دارا بودن جغرافیای اقتصادی استان مازندران از نظر دارا بودن جنگل، دریا، زمین و خاک حاصلخیز، دارای منابع و سرشار از ذخایر و ثروت می باشد و همچنین وجود معادن و آب زمینه مساعدی را برای ایجاد کار و اشتغال و نحوه معیشت مردم را تهیه و فراهم می‌سازد.

کشاورزی و صنعت‌گری در شهر آمل از اهمیت بیشتری برخوردار است. اقتصاد این شهر بیشتر بر پایه کشاورزی، دامداری، باغداری، پرورش ماهی، زنبورداری و صنایع دستی می باشد.

شما می توانید با تماس به موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر برترین مجری ثبت شرکت با دارا بودن سابقه درخشان در امور ثبتی آماده ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت تغییرات شرکت، تغییرات شرکت و سایر امور ثبتی دیگر با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن توسط کارشناسان و وکلای مجرب می باشد تماس حاصل فرمایید.

برای ثبت برند در آمل مدارک مختلف و همچنین مراحل زیادی وجود دارد که به اختصار توضیحی در ارتباط با ثبت برند و مرحل آن خدمت شما ارائه می گردد:با ثبت برند خود از مزایای بیشمار ثبت برند بهره مند شوید

اولین اقدام جهت ثبت برند ، انتخاب نام برند است. مشاورین ما در ثبت برند تکسفیر از نام پیشنهادی شما استعلام گرفته و شما را در انتخاب نامی متمایز همراهی خواهند کرد.

پس از انتخاب نام برند، مراحل ثبت برند در آمل به قرار ذیل است :

_ تکمیل فرم مربوطه در سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir  

این مراحل شامل اطلاعات مالک ، مشخصات دریافت کننده ابلاغیه ، بارگذاری ضمائم اظهارنامه ، بازبینی تمامی اطلاعات و ضمائم بارگذاری شده برای حصول اطمینان از صحت اطلاعات ، پرداخت هزینه ثبت اظهارنامه می باشد.

- دریافت رمز اظهارنامه و کد پیگری

_ بررسی اولیه توسط کارشناس مربوطه بعد از واریز هزینه اظهارنامه پرونده. ( پس از تکمیل اطلاعات در سامانه پاسخ اداره ممکن است یکی از سه وضعیت اخطار نقص / رد پرونده / آگهی نوبت اول باشد. در حالت آگهی نوبت اول یعنی اشکالی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته و می بایست نسبت به ارائه مدارک اقدام نمایید. )

- ارائه مدارک به اداره مالکیت معنوی

- پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول

در صورتی که تا سی روز پس از انتشار آگهی نسبت به علامت مورد تقاضا اعتراضی به عمل نیاید می توان نسبت به آگهی نوبت دوم اقدام نمود.

ثبت علامت

ثبت علامت، در دفتر مخصوصی با قید مراتب ذیل به عمل می آید :

تاریخ و شماره ترتیب اظهارنامه

– تاریخ و شماره ثبت علامت

– اسم و اقامتگاه و تابعیت صاحب علامت و مرکز اصلی موسسه او

– و اسم و اقامتگاه و تابعیت صاحب علامت و مرکز اصلی موسسه او

– اسم و اقامتگاه وکیل او در تهران ، در صورتی که اظهارنامه توسط وکیل داده شده باشد

– رشته تجارت یا نوع صنعت صاحب علامت

– اسامی و اوصاف محصول یا طبقات محصولاتی که علامت برای تشخیص و امتیاز آن اختیار شده است

– تعریف علامت به طور اجمال، با تعیین اجزایی که تقاضاکننده می خواهد حق استعمال انحصاری آن را برای خود تخصیص دهد

– حق الثبتی که دریافت می شود

– امضای درخواست کننده با قائم مقام او ، به طریقی که قسمتی از امضای او در روی صفحه و قسمتی در روی علامت باشد

– امضای رئیس اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی یا قائم مقام او .

زمان و هزینه ثبت علامت تجاری

با توجه به روند ادارات دولتی در ایران زمان ثبت برند ممکن است متغیر باشد. لذا در این خصوص با کارشناسان موسسه حقوقی بین الملل در ارتباط باشد.

ولی طبق عرف زمان ثبت برند و علائم تجاری بین 30 الی 45 زوز انجام میشود. و هزینه ثبت در ذیل توضیح داده می شود.

هزینه ثبت برند

جهت اطلاع متقاضیان ثبت برند و علامت تجاری باید خدمت شما عرض کنم که هزینه ثبت برند همانند دیگر خدمات ثبت شرکتها در هر مجموعه و موسسه حقوقی دارای بخش ها و قسمت های مختلف می باشد. با توجه به نوع کالا و خدماتی که شما ارائه می کنید یا می فروشید باید برند خود را به ثبت برسانید.

الزاما برای همه کسب و کار هایی که تعدد فروشندگان و یا ارائه دهندگان زیاد باشد معمولا احتمال سوء استفاده از یک نام خاص زیاد می شود که شاید برای افرادی که با آن نام کار می کنند خیلی جالب نباشد. البته در این قسمت بیشتر به هزینه ها می پردازیم و اهمیت ثبت برند و ثبت علامت تجاری را در مقالات دیگر عنوان کرده ایم.

به شما دوست عزیز توصیه می شود که با اطلاعات بیشتر به موسسه ثبت شرکت ها رفته و از خدماتشان استفاده نمایید. در واقع هزینه برند شامل دو بخش اساسی می شود. یک قسمت آن حق الزحمه موسسه ثبتی می باشد که بصورت توافقی می باشد و توسط کارشناس موسسه ثبت و متقاضی با بحث و گفتگو به یک مبلغ به توافق خواهند رسید .

گفتنی است که این مبلغ هرچند توافقی است ولی از عرف نباید خارج باشد و با نوع ارائه خدمات همخوانی داشته باشد.لازم به ذکر است که نرخ هزینه برند و علامت در مجتمع ثبت برند ایلیا طبق جدول هزینه های اداره مالکیت صنعتی می باشد.

هر گاه علامت ثبت شده، ظرف سه سال از تاریخ ثبت آن ، از طرف صاحب علامت یا قائم مقام یا نماینده قانونی او ، بدون عذر موجه ، مورد استفاده تجاری در ایران یا در خارجه قرار نگیرد، هر ذی نفعی می تواند ابطال آن را از دادگاه درخواست نمایدما میتوانیم شما را در مسیر و راهتان همراهی کنیم و مراحل ثبت برند را برای شما به نحو احسنت به پایان برسانیم.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

02632401712

09125934724

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر

با ما در تماس باشید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.