برند جهانی:

برندی است که در بردارنده مجموعه ارزش هایی در سطح جهانی باشد.برندهای جهانی مانند کوکاکولا،سونی، سامسونگ و مواردی از این قبیل، برندهائی هستند که در بازارهای بین المللی شناخته شده اند. تعداد بسیار زیادی از مصرف کنندگان مختلف در سراسر جهان این برندها را می شناسند و از این رو فورش محصولات با این برند ها در سراسر جهان به آسانی انجام می گیرد.

مزیت های برند جهانی:

  1. مقیاس اقتصادی بالا در تولید و توزیع
  2. هزینه های بازاریابی کمتر
  3. فراهم کردن زمینه برای توسعه های آتی در سطح جهان
  4. بهره گیری از تصویر سازی برند پایدارو پیوسته
  5. تشخیص سریع
  6. برخورداری از حق تقدم در مقایسه با رقبا در ورود به بازارهای دوردست
  7. افزایش دست یابی به رسانه های بین المللی

 

انواع برند سازی:

برند سازی دیجیتال: مهمترین نوع از برند سازی است که می توانیم از طریق طراحی سایت به ایـن هدف برسیم. اما بایستی طراحی سایت ما به گونه ای باشد که تمام شیوه های بهینه سازی سایت در آن رعایت شده باشد. وگرنه موتور های جست و جو نمی توانند ما را شناسایی نمایـن د. علم طراحی سایت امروزه کمک بزرگی به ما در تجارت الکترونیک و جذب مخاطب و مشتری کرده استو همین طور توانسته با استفاده از گستره ی زیاد مخاطبانش کمک بزرگی به کمپین برند سازیو در ایجاد یک برند نمایـد.


برند سازی از طریق مشارکت :

که می توانیم با مشارکت با برند های بزرگ و قدیمی به هدف برند سازی برای شرکت خود دست یابیم.

  برند سازی کشوری:

در ایـن نوع برند سازی هدف جذب توریست برای یک کشور است . به معنای عام تر می توانیم بگوییم برند کردن نام یک کشور در یک زمینه ی خاصو برای مثال نام کشور ایتالیا را همگان در جهان امروز با آثار هنری هنرمندانش می شناسند و و یا کشور عزیوقت ایران را با بناهای تاریخی زیاد خود در جهان می شناسند.

برند سازی شخصی:

در ایـن برند سازی یک فرد و فرد را به عنوان یک چهره ی شاخص در زمینه کار خود شناخته خواهد شد و برای مثال بازیگری و تخصص علمی و…

که ایـن کار سبب ایجاد شهرت برای فرد و جذب مخاطب و مشتری بیشتر برای کار او خواهد شد

 برند سازی علّی:

برند سازی برای موسساتی است که منجر به اعمال خیر خواهانه می شـود و مثل موسسه محک که امروزه در بیشتر نقاط سطح شهر نام آن را شنده ایم و به انجام امور خیر خواهانه می پردازد.

برای موفقیت در برندسازی بایستی نیازها و خواسته های مشتریان خود را بخوبی شناخت و استراتژی برند و شرکت خود را در هر وقت متناسب با آن برنامه ریزی کرد.

موسسه ی حقوقی تکسفیر در زمینه های ثبت شرکت ، ثبت شرکت در کرج،ثبت برند،ثبت برند در کرج،کد اقتصادی،اخذ کد اقتصادی همراه شماست

اگر برای شروع فعالیت های خود و تجارت خود عجله دارید و نمیخواهید زمان برای انجام مراحل ثبت برند خود بگذارید و در زمان صرفه جویی کنید و مراحل اداری ثبت برند را که دشواری خوص خود را داراست انجام ندهید میتوانید برای خرید برند خود اقدام کنید و افرادی نیز که مراحل ثبت برند را قبلا برای حوزه ای خاص انجام داده اند و دیگر قصد فعالیت در این حوزه را ندارند میتوانند مراحل فروش برند خود را طی کنند و فروش برند آماده و خرید برند آماده از موسسه حقوقی تکسفیر مشاوره بخواهند و ما در یاری شما افتخار سالها خدمت گذاری را داریم برای خرید و فروش برند با ما تماس بگیرید برای ثبت برند جهانی و  ثبت شرکت در کرج،ثبت برند،ثبت برند در کرجبا ما در ارتباط باشید برای خرید برند با ما تماس بگیرید

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.