ثبت پتنت جهانی

ثبت پتنت ,ثبت پتنت جهانی , ثبت پتنت ایران , ثبت پتنت امریکا , نحوه ثبت پتنت , ثبت پتنت چیست

با ثبت پتنت جهانی ، مخترع میتواند خود را از مزایای بین المللی ثبت پتنت بهره مند سازد و علاوه بر کشور ایران ، خود را به جهانیان معرفی کند. ثبت پتنت جهانی ، به روش های مختلفی انجام میگیرد ، که در ادامه به توضیح و بررسی آن ، خواهیم پرداخت.

ثبت پتنت جهانی ، به روش تکسفیر و با وکلای پایه یک دادگستری در کشور دلخواه شما ، با شماره گیری : 84 24 40 32 - 026         -|-         174 1986 - 0912

پتنت ، در فارسی به معنای حق اختراع می باشد.ثبت پتنت جهانی به سه روش قابل انجام است :

  1. ثبت پتنت در کشور مقصد (در هر کشوری که مخترع تمایل دارد)
  2. ثبت پتنت جهانی ، از طریق ادارات منطقه ای
  3. ثبت جهانی پتنت

ثبت پتنت جهانی ، تنها توسط مخترع و یا نماینده قانونی و رسمی وی انجام میگیرد. ثبت پتنت جهانی ، حقی انحصاری است.

  1. ثبت پتنت در کشور

مخترع یا متقاضی جهت اقدام به ثبت پتنت جهانی ، می بایست با سفر به کشور به مقصد مراحل اداری لازم را در اداره مالکیت صنعتی آن کشور طی نماید و یا با داشتن وکیل یا نماینده رسمی ، این مراحل اداری ثبت پتنت جهانی را به وی بسپارد.(اگر مخترع قصد دارد ثبت پتنت را در چندین کشور انجام دهد ، بایست از روش های دیگری که در ادامه خواهیم گفت ، استفاده نماید.)

  1. ثبت پتنت جهانی با مراجعه به ادارات منطقه ای

رجوع به کشورهایی که در مجاورت یکدیگر و با قراردادهای یکسان ،  نیز موجود چندین کشور همسایه که قراردادهای آنها مشترک باشد و منافعی مشترک را دنبال میکنند میتوان ، با رجوع به یکی از ادارات موجود در آن منطقه ، اقدام به ثبت جهانی پتنت ، نمود.

  1. ثبت جهانی پتنت

درمورد مسایل حقوقی و مالکیتی اعم از ثبت علائم تجاری ، ثبت پتنت ، ثبت طرح های صنعتی ، حق کپی رایت و سایر موضوعات متفاوت در این رابطه (حقوق مالکیت فکری) و... کنوانسیونی جهانی تحت مدیریت سازمان جهانی مالکیت فکری وایو (واقع در ژنو سوئیس) تاسیس گردید.

معاهدات و توافق نامه هایی  که در زمینه نحوه ثبت جهانی پتنت می باشند، به متقاضیان و مخترعین کشور کمک خواهد کرد تا هم به لحاظ هزینه و هم به لحاظ وقت صرفه جویی های لازمه انجام گردد(بدلیل عضویت ایران در این کنوانسیون)

گواهینامه ثبت پتنت جهانی

صدور سندی از سوی اداره مالکیت صنعتی کشور موردنظر جخت حمایت از پتنت ، مخترع را از حقوق انحصاری خود بهرهمند ساخته و از پتنت وی دفاع به عمل آورده است.

هر گونه اقدامات لازم جهت ثبت پتنت جهانی را با کارشناسان تکسفیر و با وکلای پایه یک دادگستری انجام دهید.

مشاوره و خدمت به شما مخترعین عزیز ، افتخار ماست :

84 24 40 32 - 026         -|-         174 1986 - 0912

از همراهیتان سپاسگزاریم.

ثبت شرکت "تکسفیر" با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب و با چندین دهه تجربه ی موفق، با افتخار آماده ی ارائه ی خدمات به شما عزیزان، در زمینه های حقوقی و ثبتی نظیر ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت می باشد.

"در دپارتمان تخصصی ثبت شرکت تکسفیر و تمامی استانها و شهرستان ، میزبان شما بزرگواران هستیم."

موسسه حقوقی ثبتی تکسفیر ، ارائه دهنده انواع امور ثبتی ، اعم از ؛ ثبت شرکت ،ثبت تغییرات شرکت ،ثبت اختراع ، مدارک ثبت طرح صنعتی ، رتبه بندی شرکت ها ، ثبت لوگو ،ثبت برند ، صدور کارت بازرگانی و ...

مشاوره رایگان : 84 24 40 32 - 026         -|-         174 1986 - 0912

ثبت پتنت ,ثبت پتنت جهانی , ثبت پتنت ایران , ثبت پتنت امریکا , نحوه ثبت پتنت , ثبت پتنت چیست , ثبت پتنت ستاد نانو , هزینه ثبت پتنت , مراحل ثبت پتنت , شرایط ثبت پتنت , نحوه ثبت پتنت , راهنما ثبت پتنت , روش ثبت پتنت , قوانین ثبت پتنت , ثبت پتنت در ایران , ثبت پتنت جهانی , ثبت اختراع و پتنت ,ثبت اختراع , نحوه ثبت اختراع , شرایط ثبت اختراع , مراحل ثبت اختراع ,ثبت اختراع یا پتنت

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.