ثبت اختراع در تهران

فکر ، ایده ، طرح ، نقشه ای و ... نوین که برای نخستین مرتبه در سیرتکاملی توسط یک شخص یا گروهی (فرد یا افراد) قرار گرفته است که بمنظور رفع و برطرف شدن مشکل یا مشکلاتی در صنعت ، حرفه ... باشد را اختراع مینامند.

ثبت اختراع در تهران و یا هر شهرستانی نیاز به گذراندن امور اداری و ارائه مدارک و البته دانستن مواردی از جمله ؛ اختراعات قابل ثبت ، اختراعات غیرقابل ثبت ، ویژگی های ثبت اختراع ، گواهینامه ثبت اختراع ،تنظیم اظهارنامه ثبت اختراع در تهران و ... است.

با موسسه حقوقی تکسفیر به ثبت اختراع در تهران و شهرستانها تسریع بخشید : 84 24 40 32 - 026         -|-         174 1986 - 0912

اختراعات قابل ثبت :

اختراع ، باید حاوی بدعت و نوآوری نو و تازه ای باشد که در صنعت نیز مورد استفاده قرار گیرد همچنین به لحاظ صنعتی ، مفید و کاربردی محسوب گردد .

اختراع در حرفه ، فن و صنعت قبلی وجود نداشته و مهارتی عادی شمرده نمیشود.منظور از صنعت معنای وسیع و جامع آن است که تمامی رشته ها اعم از صنایع دستی ، کشاورزی ، ماهیگیری و خدماتی و ... نیز شامل میشود.

گواهینامه اختراع

اداره مالکیت صنعتی برای حمایت از اختراع سندی صادر میکند که مخترع را از حقوق انحصاری بهرهمند می سازد.

تنظیم اظهارنامه ثبت اختراع در تهران

این ظهارنامه بایست به اداره مالکیت صنعتی داده شود، با موضوع حمایت از اختراع. که به فارسی تنظیم شده و دارای تاریخ و امضاء است. خواسته، توصیف ادعا، خلاصهایی از توصیف اختراع و درصورت لزوم نقشه های مربوطه رادربرداشته باشد.مدعی ثبت اختراع هزینه های اظهارنامه تنظیم شده را تقبل میکند.

در صورت نیاز به اقدامات لازم در خصوص ثبت اختراع در تهران و دیگر استانها اعم از:

  • ثبت اختراع در تهران
  • ثبت اختراع در شمیرانات
  • ثبت اختراع در پردیس
  • ثبت اختراع در جاجرود
  • ثبت اختراع در کرج و استان البرز

با کارشناسان ما مشاوره رایگان داشته باشید : 84 24 40 32 - 026         -|-         174 1986 - 0912

از همراهیتان سپاسگزاریم.

ثبت شرکت در تهران و دیگر استانها "تکسفیر" با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب و با چندین دهه تجربه ی موفق، با افتخار آماده ی ارائه ی خدمات به شما عزیزان، در زمینه های حقوقی و ثبتی نظیر ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت می باشد.

"در دپارتمان تخصصی ثبت شرکت در تهران تکسفیر ، میزبان شما بزرگواران هستیم."

موسسه حقوقی ثبتی تکسفیر ، ارائه دهنده انواع امور ثبتی ، اعم از ؛ ثبت شرکت ، ثبت تغییرات شرکت ، ثبت اختراع ، ثبت طرح صنعتی ، ثبت رتبه بندی شرکت ها ، ثبت برند ، اخذ کارت بازرگانی ، رتبه بندی مشاوران شرکتها ، رتبه بندی پیمانکاران ، ثبت اختراع در تهران و ...

مشاوره رایگان : 84 24 40 32 - 026         -|-         174 1986 - 0912


  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.